۱۳۸۸/۰۲/۰۶

24ربیع الثانی سالروز شهادت علامه محمدابراهیم دامنی رحمه الله



چرده برداری ازیک توطئه بزرگ درکشتارگاههای مدرن(بیمارستانهای) رژیم ایران

دردانگ نیوز: پس ازانقلاب سال 57 آیت الله خمینی سرکردگان این رژیم با مکاری وترتیب قوانین یک جانبه گرایانه حقوق اقلیت های قومی ومذهبی را عملا وقانونا زیر پا گذاشتند.

رهبران اهل سنت که همگام با خمینی برعلیه نظام شاهنشاهی فعالیت می کردند به حاشیه ها رانده شدند وآنهائیکه ساکت ننشستند یکی بعداز دیگری به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

تاپیش از پیروزی اصلاح طلب ها در انتخابات ریاست جمهوری دهها روحانی وفعال سیاسی ومذهبی اهل سنت توسط تروریست های اطلاعات به شهادت رسیدند که جریان شهادت آنها به"قتل های زنجیره ای" شهرت یافت. پس از لو رفتن عوامل قتل های زنجیره ای وخودکشی سعید امامی وفرار بعضی دیگر از تروریست های وزارت اطلاعات وسپاه پاسداران، شیادان رژیم ولایت فقیه از کانالهای دیگر وارد شده وبا انجام عملیاتهای مکارانه دست به شهادت رساندن رهبران ونخبگان اهل سنت زدند. خونخواران رژیم سعی می کنند با اینگونه اعمال بزدلانه مخالفین خود را ازسر راه برداشته وهم از اعتراض جامعه جهانی ومسلمانان جهان وانتقام احتمالی آنها جان سالم به دربرند.

به عنوان مثال می توان جریان شهادت ملامحمدربیعی در کرمانشاه، اساتید دارالعلوم زاهدان من جمله علامه توحیدی درنزدیکی نصرت آباد زاهدان، شهادت علامه محمدعمرسربازی وشهادت مرموز مجاهدکبیر علامه محمدابراهیم دامنی را نام برد.

بنابر علل گوناگون توطئه رژیم پس ازشهادت ملامحمد ربیعی وعلامه سربازی وتوحیدی بر همه برملا شد. اما کمتر کسی از تفاصیل جریان شهادت مولانا دامنی رحمه الله باخبر است.

دراین مختصرواقعه شهادت این عالم فرزانه را به نقل ازمنابع موثق که از شاگردان واطرافیان علامه دامنی هستند پی می گیریم.

علامه محمد ابراهیم دامنی رحمه الله از علمای سرشناس وطرازاول بلوچستان بودند که همواره پروانه هائی از گوشه وکنار ایران گرد شمع محفل ایشان جمع شده واز نور علم وایمان یکه تاز میدان علم وعمل بهره می جستند.

مولانا دامنی که ازمحضر شخصیات علمی چون مولانا ظفراحمد عثمانی ومولانا عبدالغنی جاجروی کسب فیض نموده بودند.

یک سوم عمر پر برکتشان را در ایران پشت میله های زندان رژیم گذراندند ولی هرگز حاضرنشدند از موضع خود حتی یک قدم عقب نشینی کنند ویا ازحق گوئی باز آیند.

هنگامی که دسیسه گران رژیم وکوردلان متعصب از مقابله با کوه استقامت وپایمردی عاجز شدند طی یک برنامه ریزی مذموم وبزدلانه این عالم ربانی وحقانی را برای همیشه از جامعه اهل سنت ایران گرفتند. پیش ازنماز ظهر 24 ربیع الثانی 1422ه.ق با خود خبر درگذشت مولانا دامنی ویکی از همسفرانش را به همراه داشت. خودروی حامل مولانا چگونه منحرف به چپ شد ودر جاده های پرپیچ وخم ودره های سرباز چه گذشت؟ کسی در اینمورد اطلاع دقیقی ندارد. اما آنچه دربیمارستان گذشت همه از آن در ایرانشهر خبر هستند.

به گفته افراد حاضر در بخش اورژانس بیمارستان مرکزی ایرانشهر علامه دامنی (رح) بعد از تصادف حالشان بسیار خوب بود وبه ظاهر اثر زخم وجراحتی نیز مشهود نبود. فقط جناب مولانا از درد جزئی وداخلی درناحیه سینه وشکم رنج می بردند که جهت مشخص نمودن وضعیت به بیمارستان خاتم الانبیاء منتقل می شوند. پس از انتقال به بیمارستان فامیل ها ودوستان نزدیکشان را هم اطلاع می دهند. وقتی دوستان وخویشاوندان علامه شهید دامنی دیوانه وار به بیمارستان می رسند می بینند حالشان رضایت بخش است ولی "پزشک دلسوزی" اصرار دارد باید به ایشان آمپولی تزریق شود!! وقتی اطرافیان موافقت می کنند پزشک اصرار می کند اطاق را تخلیه کنید ومن باید تنها باشم. دوستان وخویشاوندان می گویند نیازی به تخلیه اطاق نیست، درحضور ما آمپول تزریق کن. اما پزشک انکار می کند و پس از دعوای لفظی طرفین بالاخره اطرافیان علامه شهید دامنی از اطاق بیرون می آیند. بعد از تزریق آمپول وقتی معتمدین وبعضی از روحانیون ایرانشهر به اطاق باز می گردند متوجه می شوند مولانا دامنی به جای بهتر شدن حالشان خراب شده ولحظه به لحظه آثار بیماری خطرناک برچهره ایشان ظاهر می شود ومولانا دامنی مرتب کلمه شهادت را بر زبان می آورند و رنگ چهره شان سیاه گشته است. پس از چند لحظه بزرگترین مبارز جامعه اهل سنت ومولف ومترجم چندین کتاب وسخنور شجاع در کمال مظلومیت از این جهان رخت سفر می بندند. ومحبان دل سوخته شان را با چشمانی اشک بار ودلهائی شکسته پشت سر می گذراند. و آن پزشک قصاب هم برای همیشه از ایرانشهر خارج می شود.

بدون شک سانحه شهادت علامه دامنی ضایعه بزرگی برای جامعه اهل سنت ایران است واین امر نشان دهنده تنگ نظری وکوردلی سران رژیم فاشیست ولایت فقیه می باشد که حاضر نیستند برای چند لحظه مخالفین عقیدتی ومذهبی خود را تحمل کنند.

از هرحرکت وفعل ولفظی که از اعضاء وجوارح سران ومزدوران رژیم خمینی بروز می کند نفاق، کفر، تنگ نظری، کوتاه فکری ودشمنی آنها با مسلمانان جهان بویژه اهل سنت ایران ظاهر می شود. آنها به ظاهر با چهره هائی باز نخبگان اهل سنت را دربغل می گیرند اما اگر موفق به اجیر نمودن آنها نشدند برنامه ترور آنها را می ریزند. چنانچه با دستگیری عوامل شهادت علامه سربازی رح مشخص شد علاوه از این روحانی برجسته نام علمای حقانی دیگر مثل مولانا عبدالحمید، مولانامحمدقاسم قاسمی ومولانا چابهاری نیز در لیست سیاه خائنان خودفروخته بوده است.

این امر هوشیاری کامل مردم را می طلبد که به فکرحفاظت جان رهبران وعلماء حقانی خود باشند و روحانیون گرانقدر اهل سنت حتی الامکان بدون نیاز از حضور در جلسات این کفار ستمگر امتناع بورزند وبجای معالجه در کشتارگاههای رژیم که بیمارستان نامیده شده اند به راههای متبادل روی آورند ودر هرصورت از هوشیاری کامل کار بگیرند.

نکته: مطالب فوق طبق تحقیقات دردانگ نیوز به دست آمده، اگر سرنخ و اطلاعات بیشتری در دسترس کسی از عزیزان بود حتما به آدرس دردانگ نیوز ارسال نماید%

dordanagnews@gmail.com