۱۳۸۸/۰۱/۲۳

سیستان وبلوچستان میزبان کامیونهای حامل سلاح ومهمات ناتو آمریکا !!!




دردانگ نیوز_چابهار: یک مجله خبری آسیایی گزارش داده است مسیر آینده آمریکا و هم پیمانانش برای ترانزیت سلاح ومهمات به افغانستان، بزرگراه چابهار_زرنج (شهرنو) خواهد بود.
"آسیا تایمز" گزارش داده است با همکاری ایران موفق به کنترل نسبی اوضاع در عراق شده است. تشکیل دسته های شبه نظامی نودهزار نفره در عراق با همکاری سران ایرانی انجام گرفته است.
آسیا تایمز می نویسد در کنفرانس امنیت جهانی مونیخ که 13 فوریه برگزار شده بود ایران به همکاری با صلیبیون در افغانستان نیز تشویق شد. وزیر امور خارجه متکی وعلی لاریجانی در این کنفرانس نمایندگی ایران را به عهده داشتند. دیپلماتها و کارشناسان کشورهای غربی از جمله معاون رئیس جمهور آمریکا و هالبروک فرستاده ویژه ایالات متحده برای پاکستان و افغانستان، ایران را قایل کردند تا به کامیون های حامل سلاح و مهمات برای آمریکا و متحدانش که در باتلاق افغانستان گیر کردند اجازه عبور از بندر چابهار واقع در جنوب استان سیستان وبلوچستان تا زرنج شهر مرزی افغانستان در مرکز ولایت نیمروز بدهد.


غلامعلی الهام سخنگوی دولت تائید کرده است کشتیهای حامل مهمات و مواد خوراکی برای ناتو در بندر چابهار لنگر خواهد انداخت و این مهمات از طریق بزرگراه چابهار به زرنج و دلارام ترانزیت خواهد شد.
بیش از هشتاد درصد مهمات و دیگر ضروریات صلیبیون بر سر پیکار با مجاهدین و مردم غیور افغانستان از طریق بزرگراه پیشاور به جلال آباد و کابل ترانزیت می شود.اما مدتیست حملات چریکی طالبان پاکستانی و افغانی به این کامیون ها و کاروان ها افزایش یافته تا جائیکه چندین ترمینال ویژه کامیون های حامل سلاح و مهمات برای ناتو در پیشاور بدست مجاهدین تخریب شده اند.


این مسیر برای ناتو بسیار گران و خسارت بار تمام شده است.
یک روزنامه نگار هندوستانی "اندرانی باگچی" فاش کرده است آمریکا به پیشنهاد سران هندی از بزرگراه چابهار_زرنج برای ترانزیت مهمات استفاده می کند. {هندوستان مهماتش را از همین راه ترانزیت میکند} این روزنامه نگار گزارش می دهد آمریکا از این پس بجای انحصار بر هم پیمانان اش از هندوستان، ایران و روسیه برای مقابله با القاعده و طالبان استفاده خواهد کرد.
مسئولان ایرانی بزرگراه چابهار_زرنج را "بزرگراه تجاری " بین ایران و افغانستان قرار می دهند در واقع هندوستان مهمات و کالاهای تجاری و نظامی اش را از این بزرگراه به افغانستان و از آنجا به هندوستان می رساند تا در کشمیر مسلمانانی را که ایران برای آنها دل می سوزاند و اشک میریزد از بین ببرد.