۱۳۸۸/۰۱/۲۲

پرت گوئیها استاندار بر بلوچستان اشغالی



استاندار رژیم ایران بر بلوچستان اشغالی در جلسه شوراي اداري استان كه در شهرستان تازه تاسيس هيرمند(به لطف دولت روستاهای زابل شهر می شوند و شهرهای بلوچستان روستا ) برگزار گرديد به دروغ پراکنی پرداخت و ضمن اظهار نگرانی نسبت به عدم شرکت مردم در انتصابات ریاست جمهوری ایران گفت :در سال 88 يك اتفاق بسيار بزرگ در كشور خواهد افتاد و آن انتخابات رياست جمهوريست كه اميدواريم با تلاش همه ي مديران و دست اندركاران اين امر حضور حداكثري مردم را به دنبال داشته باشد و اميدواريم مردم قدرشناس بلوچستان همچون گذشته با حضور حداكثري خود در پاي صندوقهاي راي ما را ياري نمايند.

آقای آزاد چنان سخن می گویند که گویا در بلوچستان نیستند و از قدر و خدمت دولت می گویند !!!!!کدام قدر و کدام خدمت ؟! مردم بلوچ و اهلسنت جز جنایت چیزی از نظام کثیف ولایت فقیه ندیدند و مشارکتهای گذشته در انتخاباتها اشتباه چیزی دیگر نمی تواند باشد.

اما امروز جوانان به شعور سیاسی و دینی دست یافته اند و حقائق را درک کرده اند و دیده اند که متجاوزان اشغالگر چگونه این سرزمین را مورد چپاول قرار داده و چونه مردمان این سرزمین را از حقوق اساسی و بنیادینشان محروم کرده اند.

محمدعلی آزاد در بخشی دیگر از پرتگوئیهایش هویت طلبی و حق طلبی جوانان بلوچ را به دشمنان خیالی که سفرای رژیم ولایت فقیه هر روز سر میز مذاکره هستند نسبت داد و گفت :دشمن الان به سمت اختلافات قومي و فبيله اي رفته و در اين جهت سرمايه گذاري بسياري مي كند.

آقای استاندار این دشمن نیست بلکه جنایات ضد بشری شماست که جوانان را به سوی هویت طلبی و حق طلبی سوق داده است و شما اجازه دارید آن را به هر واژه ای تعبیر کنید ولی این ملت دیگر سکوت نخواهد و تا بیرون راندن شما اشغالگران کافر به راهش ادامه خواهد داد.
آژانس خبری تفتان