۱۳۸۸/۰۱/۲۷

شبکه رادیوئی جنبش مقاومت مردمی به زودی آغاز فعالیت خواهدکرد



دردانگ نیوز-زاهدان
سخنگوی جنبش مقاومت مردمی جندالله اعلام کرد این سازمان به زودی یک شبکه رادیوئی راه اندازی خواهد کرد.
کمال ناروئی گفت: جهت مقابله با تبلیغات منفی رژیم ولایت فقیه جندالله سعی خواهد کرد با راه اندازی این شبکه رادیوئی و تحت کوشش قرار دادن اوضاع مردم بلوچستان واهل سنت ایران مردم را از حقیقت باخبرنموده و چهره اصلی رژیم را بر آنان آشکار نماید.
سخنگو و عضو ارشد جندالله تائید کرد: ما ازهیچ کشور عربی و بیگانه کمک نمی گیریم. البته برای یافتن راه حل مشکلات اهل سنت ایران با شخصیت های مطرح جهان اسلام ملاقاتهائی داشتیم و ارتباط با این شخصیات ادامه دارد.
کمال ناروئی خبرداد: به زودی شاخه جنبش مقاومت مردمی ایران درکردستان اعلام موجودیت خواهد کرد. این شاخه که به ظاهر عمدتا در مناطق کردنشین فعالیت خواهد کرد جهت پس گرفتن حقوق اهل سنت از رژیم سیاستها و تاکتیک های جندالله را در پیش خواهد گرفت.
سخنگوی جندالله گفت به نظر ما هر فعالیتی که برای مردم انجام گیرد ما از آن حمایت می کنیم البته جنبشهای اهلسنت با ما همسو هستند و ما با دل و جان با آنها و در کنارشان هستیم و در راستای سرنگونی رژیم و ایجاد حکومت فدرال با سازمانهائی که با اصول ما موافق باشند همسوئی داریم و اگرنه سازمانی که اصولش با اصول ما در تضاد باشد راه ما جداست البته ما به همه سازمانها یاد آور می شویم که راهی جز راه مردم برنگزینند و مردم اهلسنت خواهان سیستمهائی هستند که در تضاد با مذهبشان نباشد و هر سازمانی که مرامش با مذهب مردم در تضاد باشد هرگز به موفقیت نخواهد رسید و دیر یا زود از هم خواهد پاشید و تاریخ کشورهای دیگر باید درسی آموزنده برای سازمانهای سیاسی ایران باشد.
این عضو ارشد جندالله که با خبرنگار سایت خبری دوربین نیوز گفت وگو می کرد در پیامش به اهل سنت ایران و مسلمانان گفت: جامعه اهلسنت باید بداند که راهی جز مبارزه و جهاد ندارد ، امروز دین و عقیده آنان علنا مورد اهانت قرار می گیرد و مدارس و مساجدشان تخریب می شوند و فرزندان و علمایشان اعدام و ترور می شوند و اگر باز هم سکوت اختیار کنند ذلت همیشگی را در پیش خواهند داشت پیامبر اسلام ص فرمودند: اذا ترکتم الجهاد سلط الله علیکم الذلة و چه ذلتی بالاتر از اینکه به بهترین یاران پیامبر دشنام داده می شود و چه ذلتی بالاتر از اینکه قران کتاب عظیم الشان الله در چاههای فاضلاب انداخته می شود و هزاران ذلت دیگر پس باید جامعه اهلسنت بپا خیزد و از عقیده و دینش دفاع کند و مردم اهلسنت ایران باید از افغانستان درس گیرند که چگونه مردم شریف افغانستان با هیچی در برابر ابر قدرت بزرگ جهان اتحاد جماهیر شوروی ایستادند و با قدرت ایمان آن را شکست دادند روزی که مردم افغانستان قیام را آغاز کردند کسی فکر نمی کرد روزی بیاید که این بی سر و پاها که حتی استفاده از سلاح را نمی دانستند ابرقدرت جهان را به زانو دربیاورند اما آن روز هم تاریخ شاهد بود که اتحاد جماهیر شوروی با رسوائی افغانستان را ترک نمود و پاره پاره شد.

امروز رژیم ایران هم مانور قدرت می دهد و با این مانورها می خواهد به مردم تلقین نماید که امکان مبارزه با رژیم وجود ندارد اما فرزندان ایمان و حماسه در جنبش با تعداد قلیل و اسلحه اندک رژیم را تاکنون شکست داده اند و مردم بدانند کسانی که برای نصرت دین و مسلمانان قیام می کنند نصرت الهی با آنان خواهد بود دیگر وقت قیام اهلسنت فرا رسیده است و باید بپا خیزند و با خون خود تاریخ خود را بنگارند و اگر قیام ننمایند و سکوت کنند باید خود نظاره گر زوال و تباهی و ذلت خود باشند. این سنت الهی است و الله تعالی می فرماید : ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم فرزندان اهلسنت باید ثابت کنند که واقعا فرزندان عمر و علی و سعد و ابوعبیده و مثنی و خالد هستند و صحابه گونه به میدان بیایند تاریخی جدید رقم زنند.