۱۳۸۸/۰۱/۳۰

ترور، اعدام و وحشت هدیه رژیم ولایت فقیه به اهل سنت ایران در سال 87




دردانگ نیوز: سال 87 یکی از بدترین سالهای تاریخ اهلسنت ایران پس از روی کارآمدن رژیم ولایت فقیه می باشد.


ترور، وحشت، اعدام و بازداشت های سیاسی و مغرضانه جامعه اهلسنت را خسته نمود.
آغاز و پایان سال 87 با خود خبر شهادت علماء اهل سنت را داشت. در این میان آنچه بر اهل سنت گذشت بر هیچ کس مخفی نیست.
اعدام چندین جوان بلوچ وسنی، بازداشت دهها شهروند سنی مذهب ازجمله روحانیون وتخریب دو حوزه علمیه اهل سنت در شمال و جنوب کشور و پلمب شدن یک حوزه علمیه و یک مرکز جماعت تبلیغ در خراسان، ترور شیخ علی دهواری در سراوان و شهادت چندین فعال مذهبی و سیاسی کرد و عرب خبرهایی هستند که همه از آنها مطلع اند.
علاوه از این چندین شهروند متدین سنی مذهب بجرم سنی بودن توسط ایادی سپاه و اطلاعات با تزریق آمپول های کشنده که به درمانگاه ها و بیمارستانها جهت معالجه مراجعه کردند مسموم و به شهادت رسیدند.


در چندین اداره دولتی و روستاهای سنی نشین زنان پاکدامن و عفیفه اهل سنت مورد تجاوز کارمندان دولت و سربازان بزدل رژیم قرار گرفتند. سفیدریشان و روحانیون مخلص، فعالان مذهبی و خیرین اهل سنت نیز مثل همیشه با فشارها و تحدیدهای ماموران امنیتی مواجه شدند و می شوند. اینها مواردی هستند که کمتر کسی از وقوع آنها با خبر است.
کردستان بیش از پیش در آتش نفرت و تعصب حکام شیعی سوخت و چندین شهید و اسیر به جامعه اهل سنت تحویل داد.


خوزستان، فارس، بوشهر و هرمزگان از دستان کثیف کوردلان رژیم ولایت فقیه نجات نیافتند.
همه این موارد به جامعه اهل سنت ایران این پیام را میرسانند که تنها راه حل آزادی از چنگال این رژیم وحدت و همدلی بیشتر، آگاهی و استقامت واختیار نمودن تقوا و پرهیزگاری است.
اهل سنت باید با هوشیاری کامل قدم بر دارد و بجای عمل انفرادی با جماعت و اکثریت که رهبری آن بدست افرادی صالح و دلسوز است همگام شود. اتحاد و همبستگی، استقامت و پایمردی و اطاعت از اندیشمندان و نخبگان خیرخواه و شجاع ما را به ساحل پیروزی خواهد رساند.
ملت ها با سعی وتلاش فراوان و پی درپی خواسته های خود دست می یابند. نباید از عجله کار گرفت و با انجام فعالیت های محدود منتظر نتیجه فوری شد. برای رسیدن به پیروزی شاید چندین نسل از جنگل مشکلات و مصائب عبورکنند تا یک جامعه به آزادی وعزت برسد.