۱۳۸۸/۰۱/۱۳

بیت الله محسود رهبر مجاهدان طالبان ، حمله روز دوشنبه در لاهور جوابی برای بمبارانهای هوای و موشکی آمریکا



خـبـرنگـار دوربيين : عـبـدالله زهـاوىدوربـــيين نـــيــوز : بیت الله محسود رهبر جماعت مجاهدان طالبان پاکستان چندین حمله از جمله انفجار یک پوسته ی پولیس در اسلام آباد و حمله بالای یک کاروان موترهای ارتش پاکستان و مسوولیت حمله آکادمی وکامل دوشنبه در لاهور پاکستان که مدت 10 ساعت به طول انجامید و بیش 40 کشته و 90زخمی از پولیس پاکستان را در برگرفت بر عهده گرفتند.

بیت الله محسود رهبرطالبان پاکستان همچنین افزود که این جوابی برای بمبارانهای هوای نیروهای آمریکا در منطقه قبیله ای در مرز پاکستان و افغانستان است .

بیت الله محسود رهبرطالبان پاکستان پاداش ۵ میلیون دلاری را که آمریکا برای کشتن یا زنده بودنش تعیین کرده ، بی معنی و نادید گرفت ، و گفت به منابع آمریکا در هر کجای دنیا باشد حمله خواهیم کرد ، از جمله در خاک آمریکا ،در صدد برنامه ریزی برای هدف قرار دادن آمریکا هستیم .

رحمان ملک سرپرست وزارت داخله پاکستان عصر دوشنبه در نشست خبري به خبرنگاران گفت :‏ ‏درگيري در لاهور مي تواند اقدامي طراحي شده از سوي جماعتهای { لشکر جهنگوي - فداييان اسلام و یا جماعت مجاهدان طالبان پاکستان باشد‏.

‏ ف.ب.ای می گوید : بیت الله محسود رهبر جماعت مجاهدان طالبان پاکستان مردی خطرناک تر از شیخ اسامه بن لادن رهبر جماعت بین المللی القاعده است .