۱۳۸۸/۰۱/۱۳

همایش دروغین تقریب مذاهب در زاهدان پایان یافت

به گزارش آژانس خبری تفتان در حالیکه در سال گذشته بدترین جنایتها از سوی رافضیان مشرک در حق جامعه اهلسنت انجام گرفت و چندین عالم اهلسنت اعدام و ترور و زندان شدند و مدرسه دینی اهلسنت با خاک یکسان شد و مصاحف قرانی در چاههای فاضلاب انداخته شد و یا زیر تیغهای لودرها پاره پاره شد و مقدسات اهلسنت به باد تمسخر و استهزا گرفته شد و حتی رئیس جمهور دولت شیعی به اصحاب پیامبر ص توهین کرد همایش دروغین تقریب مذاهب در زاهدان برگزار شد و روز گذشته با صدور اطلاعیه ای فریبکارانه و پر از دروغ به کارش پایان داد.
همایشی که جز فریب دادن اهلسنت هیچ هدف دیگری دنبال نمی کند و هرگز هدفش تقریب نبوده اگرچه تقریب بین کفر و ایمان و بین شرک و توحید و بین سب صحابه و حب صحابه ممکن نیست و این همایشها فقط در راستای تکمیل اهداف استعماری رژیم منحوس خمینی می باشند.

جای تاسف است برای آن دسته از علمای اهلسنت که چنان ساده لوحانه دین خود را به بها می گذارند و مذهب اسلام را بدست عده ای جنایتکار می فروشند و در چنین همایشهائی شرکت می کنند همایشهائی که در آن اصحاب پیامبر مورد توهین قرار می گیرند و به نام تحقیق به اصحاب بزگورا پیامبر اهانت می شود و در اخر هم بیانیه سیاسی صادر می کنند که مردم را چنان بفریبند که بلکه علمای اهلسنت حقانیت ما را پذیرفتند. وا اسفا