۱۳۸۸/۰۱/۱۱

مارس 2003میلادی؛اشغال عراق ودستگیری خالدشیخ بلوچ

مارس 2003میلادی؛اشغال عراق ودستگیری خالدشیخ بلوچ
دردانگ نیوز: سومین ماه سال میلادی از نظر تاریخی اهمیت ویژه ای دارد. علاوه از وقایع پیش آمده در قرون گذشته در قرن بیست ویکم اتفاقات مهم تاریخی در ماه مارس اتفاق افتادند که باعث تغییراتی در سیاست بین المللی واقتصاد جهان شدند. بویژه ماه مارس 2003شاهد اتفاقات تاریخی بود. ارتش اشغالگر و خونخوار ایالات متحده آمریکا وهم پیمانانش در همین ماه وارد عراق شده و سرزمین انبیاء و اولیاء و صحابه(رض) را با چکمه های کثیف خود لگدمال کردند.
اشغالگران با تکبر و نخوت تمام عراق را اشغال کردند و طبق عادت خود جیره خواران سی آی ای و مزدوران دین فروش را بر مسند قدرت نشاندند و خود همراه پلیس که اکثریت آن شیعه هوادار آمریکا هستند مشغول به ریختن خون مردم بی دفاع و بی گناه عراق شدند. تاکنون هزاران شهروند بیگناه عراقی قربانی چپاولگری و تکبر نیروهای اشغالگر و پلیس دست نشانده شده اند.
اما ازطرفی مجاهدین و مردم ضداستعمارگر ساکت ننشستند.
شیرهایی همچون شهید ابومصعب الزرقاوی(رح) به میدان آمده و سربازان بزدل اشغالگر و دست نشاندهای آنان را به درک واصل نمودند.
غیر از مقتدی صدر که چند روزی علیه اشغالگران جنگید کسی از اهل تشیع نیروهای اشغالگر را نشانه نگرفت، بلکه "آیات عظام"جرأت نکردند فتوایی علیه استکبارجهانی صادر کنند و همواره مردم را به شرکت در انتخابات زیر سایه مستکبران بین اللملی تشویق نمودند.
به هرحال اگراین جنگ نمی بود پرده از چهره زشت منافقین برداشته نمی شد وجهانیان از حس ضدبیگانگان مسلمانان راستین و قدرت مجاهدین عراقی و غیر عراقی مطلع نمی شدند.
پس از شش سال درندگی و ظلم ایالات متحده خودش را تنها می بیند و چاره ای جز اعلام ضرب الاجل برای خروج سربازان شکست خورده اش از عراق ندارد.
یکی دیگر از اتفاقات مهم که مارس 2003 میلادی رخ داد دستیگری طراح عملیات غرورآفرین یازده سپتامبر است. خالدشیخ محمدبلوچ ایرانی تبار که در جهادعلیه اشغالگران روسی در افغانستان شرکت کرده بود از بنیان گزاران سازمان جهانی القاعده محسوب می شود.
این کویتی ایرانی تبار فرمانده بخش عملیات نظامی القاعده و مرد شماره 3 این سازمان جهادی بدون مرز بود.
گفته می شود پدربزرگ ایشان از فارغ التحصیلان دارالعلوم دیوبند(هندوستان) به کویت مهاجرت کرده است.
خویشاوندن خالدشیخ بلوچ در بلوچستان ایران و پاکستان زندگی می کنند.
پس از عملیات 11سپتامبر ایشان در شهرهای مختلف پاکستان به خدمت واعانت مجاهدین القاعده مشغول شدند.
متاسفانه این مجاهد دلیر نستوه که جهان کفر را به لرزه در آورده بود به علت خیانت یک شکم پرست و بنده دلار و ثروت در مارس2003 میلادی توسط تیم ویژه سی آیِ ای و نیروهای امنیتی خائن پاکستان در یکی از شهرهای همین کشور دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل شد. پس از مدتی آن خائن پول پرست از ایالات تکزاس آمریکا سر در آورد و قهرمان 11سپتامبر در گوانتانامو دیده شد.
خالدشیخ بلوچ مسولیت طراحی چندین عملیات علیه مواضع دشمن از جمله عملیات تاریخی یازده سپتامبر را به عهده گرفت ومدتی پیش درمقابل دیده گان جهانیان خود را قهرمان عملیات 11 سپتامبر معرفی کرده وبه آن اعلام افتخار کرده بود.پروردگار یکتا اسباب آزادی با عزت ایشان را فراهم کند امت مسلمان رابا چنین قهرمانانی به عزت از دست رفته اش برساند