۱۳۸۷/۱۲/۱۸

فتنه پردازان رژیم و ملت ایران



رئیس جمهور آینده کیست؟
دردانگ نیوز: اگر نگاهی گذرا به تاریخ و تحولات رئیس جمهورهای ایران پس از انقلاب بیاندازیم در خواهیم یافت ملت ایران همواره با ترفندهای ماهرانه رهبران انقلاب شیعی ایران مواجه بوده و بنحوی با رژیم کوته فکر آخوندها کنار آمده است.
عموماً احزاب و گروههای سیاسی کشور به دو جناح چپ و راست یا اصلاح طلب و محافظه کار تقسیم می شوند. اطلاح طلب ها که پس از برنده شدن محمدخاتمی به دوم خردادی ها مشهور شدند منادی آزادی های فردی و اجتماعی و سیاسی هستند و نه تنها شخصیت محوری ندارند بلکه آراء و نظرات مختلفی هم دارند. اما محافظه کاران یا همان متحجران و بنیاد گرایان بوده و انتخاب خامنه ای و پس از آن رفسنجانی، به ظاهر همسوئی مردم را با این آراء ثابت می نماید. طی مدتی که محافظه کاران تخت ریاست جمهوری را در تصرف داشتند ایران با مشکلاتی چون گرانی، تورم، امنیت و عدم آزادی های فردی و اجتماعی و غیره روبه رو شد و به طبع خستگی مردم از دسته و پنجه نرم کردن با این مشکلات در نهایت انزجار آنها را از نظام ولایت فقیه در پی می داشت. رهبران انقلاب که همه تغییرات را زیر ذره بین داشتند از وضعیت حاکم بخوبی باخبر بودند چنانچه جهت جلب حمایت مردم و حداقل عدم نفرت آنها از رژیم شخصیتی چون "خاتمی" با شعار آزادی اندیشه، حل مشکلات اقتصادی و تغییر سیاست خارجی کشور را وارد صحنه و تا هشت سال ملت را سرگرم نمودند. در نهایت علاوه از مردم خود متحدین و همفکران خاتمی از بزدلی و کم همتی رئیس جمهورشان شاکی شدند.
پس از اشغال افغانستان و عراق نفرت و انزجار مردم از ایالات متحده امریکا و کشورهای غربی به اوج رسیده بود. خیر خواهان ولایت فقیه از فرصت حسن استفاده برده و شخص ناشناخته بنام محمود احمدی نژاد را با افکار ضد غربی وارد صحنه کردند.
چهار سال پیش کسی تصور هم نمی کرد یک پاسدار رئیس جمهور کشورش شود.
به ظاهر معین، قالیباف و رفسنجانی حریف بودند و یکی از اینها باید رئیس جمهور می شد؛ اما وقتی نتایج پس از انتخابات نهائی اعلام شد، فرزند یک آهنگر و فرمانده سابق سپاه پاسداران بعنوان رئیس جهور ایران و برگزیده ملت! اعلام شد.
ناظران بین المللی همواره انتخابات و روش شمارش آراء را در ایران غیر آزادانه و برخلاف قوانین بین المللی و دموکراسی قرار داده اند. مشخص است در این صورت بازی آخوندهای تنگ نظر با ملت و حفظ قدرت امری مشکل نیست.
زیرا همه می دانند "فرمانده کل قوا" همه کاره کشور است و قدرت در اختیار خامنه ای و هم نوایان اش است. رئیس جمهور هر که باشد تفاوتی به حال فتنه پردازان و رهبران و گردانندگان رژیم ولایت فقیه ندارد.
با این حساب حدس زدن اینکه رئیس جمهور آینده کی خواهد شد، چندان مشکل نیست؟ گردانندگان اصلی رژیم با تبدیل چهرها و تغییر جزئی در بعضی از سیاست های داخلی و خارجی مردم را نخواهند گذاشت از نظام دور شوند.
بالاخره روزی خواهد رسید که ملت بیش از پیش به حقیقت رژیم ولایت فقیه پی ببرد و سرانجام جهانیان شاهد انقلابی دیگر در ایران خواهند بود.
افزایش نابرابری ها، ظلم، تبعیض ها و مواضع متحجرانه گردانندگان رژیم ریشه آنرا ضعیف تر و عمر آنرا کمتر می کند. این حرف جدائیست که غرور و تکبر و کوته فکری پرده بر چشم خیرخواهان نظام انداخته است.