۱۳۸۷/۱۲/۲۰

پیام ماه ربیع الاول برای مسلمانان


دردانگ نیوز: ماه ربیع الاول علاوه از اینکه ماه بهار و سرسبزی و شادابی طبیعت است ماه تولد برترین انسانها و هادی کامل و تبدیل کننده زمستان زندگی ها به بهار هدایت و کامرانی، خاتم الأنبیاء حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و سلم هم می باشد.
خداوند متعال ماه بهار را برای میلاد برگزیده ترین بنده اش و پیامبر ما مسلمانان انتخاب کرد و سیرت مبارکه رسول اکرم (ص) و هر فرموده، حرکت و دستور آنرا الگوی مسلمانان قرار داد تا با پیروی از زندگانی و سیرت ایشان زندگی خود را همیشه بهار قرار دهند. خداوند یکتا در قرآن مجید رسول اکرم (ص) را الگوی هر مسلمان قرار داده است و در واقع نجات بشریت در پیروی از فرامین و سنت های گهربار حضرت ختمی مرتبت صلی الله علیه وسلم می باشد.
سورة الکافرون بیان کننده موضع اساسی رسول الله(ص) و دین اسلام می باشد که ما هرگز معبودان شما کفار را پرستش نخواهیم کرد و بخاطر جلب حمایت یا رضایت کفار دست از عبادت رب خود برنخواهیم داشت و نه هم معبودان باطل و ساختگی شما را پرستش خواهیم کرد. این اصل زندگی هر مسلمان است.
امروزه از هر طرف امت مسلمان در محاصره سیاسی، نظامی اقتصادی کفار داخلی و خارجی قرار دارد. آمریکا و متحدانش می خواهند با جنگ تمام عیاری که علیه جهان اسلام به راه انداخته اند اسلام واقعی را از بین ببرند و اسلام قلابی که مطابق میل خودشان باشد و خطری برای سیاستهای استعمارگرایانه آنها نداشته باشد را جایگزین دین اسلام راستین کنند.
همین طور قدرتهای کوچکتر و تنگ نظرتری مثل رژیم کنونی ایران در تلاش اند با ترویج افکار خرافاتی و عقاید باطل شان مسلمان را از بندگی خدای یکتا به عبادت ائمه و قبور امامان و امام زادگان خود وادار نمایند. رژیم ایران با تقویت و حمایت گروهک های شیعه یا مایل به رفض در سرتاسر جهان جامعه بشریت را به میکروب شرک، بدعات، افراط در محبت اهل بیت و نفرت و براءت از یاران باوفای پیامبر اکرم(ص) و هزاران خرافات دیگر آلوده می کند. مشخص است چنین رژیمی مسلمانان راستین و صحیح العقیدة ساکن ایران را هم به حال خود رها نخواهد کرد. این رژیم کوته فکر و صفوی نژاد از راههای گوناگون در تلاش نابودی جامعه اهل سنت ایران است. ترور، اعدام، زندانی کردن، تبلیغات کردن از طریق رسانه ها، کتاب ها و منابر و تریبون های دولتی و غیر دولتی، تلاش برای شیعه نشین کردن مناطق سنی نشین، اجیر کردن معتمدین، ریش سفیدان و عموم نخبگان اهل سنت، تخریب و یا تعطیل نمودن مراکز آموزشی و دینی اهل سنت، اجازه ندادن به ارتباط با همدیگر، جلوگیری از جلسات مشترک و قطع رابطه جامعه اهل سنت ایران با دیگر مسلمانان جهان دلایلی هستند که هر صاحب عقل وخرد را وادار می کنند به اراده ناشی از سنگدلی و تنگ نظری رژیم شیعی صفوی ایران پی برده یقین کند که سران رژیم ولایت فقیه عزم کردند جامعه اهل سنت ایران را ریشه کن کنند.
اسلام دین کامل و فطرت است. راه حل هر مشکل در اسلام و سیرت پیامبر اکرم (ص) وجود دارد و جویندگان حق و حقیقت را به راه راست هدایت و راهنمائی می کند.
پیامبر اکرم(ص) و یارانش در مکه سخت ترین مشکلات را تحمل کردند و دوبار مجبور به هجرت شدند. از عبادت و دعوت بازداشته شدند. مشرکین مکه تا سه سال مسلمانان را تحریم اقتصادی کردند. تا جائی که برنامه ترور رسول اکرم(ص) را هم ریختند و در کارشان ناکام شدند.
آنحضرت (ص) با وجود این مشکلات به راهشان ادامه دادند و هر مشکل و سختی ایمان مسلمانان را قوی تر کرد و در نهایت نور اسلام در شبه جزیره عربستان و سپس در تمام جهان درخشید. مسلمانان چه در مکه چه در مدینه همواره با شدائد و سختی ها دست و پنجه نرم کردند و از توطئه منافقین گرفته تا یورش تمام احزاب و لشکریان کفار و مشرکین و یهودی ها که می خواستند اسلام را از ریشه بخشکانند، مسلمانان را به چالش کشاندند و روش مقابله و مبارزه آنها که به رهبری خیرالبشر و خاتم الانبیاء صورت می گرفت و بهترین نمونه و الگوی برای هر مسلمان و هر جامعه اسلامی می باشد که می خواهد به اسلام خدمت کند و ایمان خود و دیگرمسلمانان را از شر فتنه های زمان حفاظت نماید.
رسول اکرم(ص) بنده و پیامبر برگزیده پروردگار یکتاست و طبعاً نصرت الهی همیشه شامل حال ایشان بوده است. البته خداوند متعال توسط ایشان راه زندگی را برای بشریت واضح کرد.
پیامبر اکرم (ص) متصف به صفات والائی چون تقوا، صبر و تحمل، یقین کامل، شجاعت و حکمت و دور اندیشی بودند. بالطبع تربیت یافتگان مکتب چنین شخصیتی هم نمونه خواهند بود. و تاریخ بر این امر گواه است که رسول اکرم(ص) و یاران جان نثارش با اختیار نمودن صفات عالیه فوق و اتباع از فرامین الهی پوزه دشمن را به خاک مالیده و پرچم اسلام را در گوشه و کنار جهان بلند کردند.
جامعه اهل سنت ایران بدون پیروی از سنت های گهربار و نجات بخش پیامبر اکرم(ص) هرگز نخواهد توانست هویت خود را حفظ کند و مزرعه ایمان اش را از شرّ ملخ های غرب و پرچمداران ولایت فقیه محفوظ نگه دارد. تنها راه نجات همانست که قرآن و سنت آنرا بیان نمودند. اهل سنت ایران باید تمام تلاش اش را بر پیروی از علماء حقانی و ربانی، تلاش برای نشر دین و مقاومت در برابر ظلم و ستم بازماندگان خمینی هرگز به هدف نخواهیم رسید.