۱۳۸۸/۰۱/۰۷

مصاحبه دردانگ نیوز با کمال ناروئی سخنگوی جنبش مقاومت مردمی ایران(جندالله)


اشاره: یکی از اساسی ترین وظایف رسانه ها ایجاد ارتباط بین مردم و دولتمردان و رهبران آنهاست.
رسانه های محدود اما کاملاْ فعال اهل سنت کشور همواره پلی ارتباطی بین مردم و شخصیتهای برجسته که در تلاش اند حقوق اهل سنت را از رژیم بگیرند بودند. به همین منظور "دردانگ نیوز" توسط پایگاه اطلاع رسانی جنبش مقاومت مردمی جندالله مصاحبه ای با سخنگوی جندالله انجام داده که هم اکنون پیش روی شما بازدیدکنندگان گرامی قرار دارد.


دردانگ نیوز: لطفاْ در مورد برنامه آینده جنبش توضیح دهید آیا جنبش به انجام عملیات فدائی ادامه خواهد داد؟

با سلام و درود
از زحمات و تلاشهای شما در اطلاع رسانی سپاسگذارم و از ایزد منان برای شما آروزی پیروزی و موفقیت دارم.

سخنگوی جنبش: برنامه ها و استراتژیهای ما طبق واقعیتهای موجود ( جامعه ، جنبش )اتخاذ می گردد اما در مورد عملیاتهای اسشتهادی باید بگویم به امید الله ادامه خواهند یافت و اولین عملیات استشهادی با موفقیت انجام گرفت و اگر بخواهیم آن را تحلیل نمائیم فقط می توانیم بگویئم عملیات استشهادی سراوان کمر رژیم را در بلوچستان شکست شاید برای بسیاری این امر قابل قبول نباشد اما برای ما که در نبرد با رژیم هستیم کاملا ملموس است و این عملیات قدرت جنبش را چند برابر کرد و رژیم این را به خوبی می داند اما چون نمی خواهد این عملیاتها انجام گیرد و ما دلسرد شویم سیاست سانسور را در پیش گرفت تا ما چنین برداشت کنیم که این گونه عملیاتها تاثیر زیادی بر رژیم ندارد اما برای ما کاملا روشن بود و تاریخ این را اثبات خواهد کرد به همین خاطر عملیاتهای استشهادی ادامه خواهند داشت.

دردانگ نیوز: آیا این خبر صحت دارد که فرمانده جنبش امیر عبدالمالک ریگی در عملیات لار مجروح شدند؟ آیا جراحت شدیدی برداشتند؟

سخنگوی جنبش: رهبر عزیز امیر عبدالمالک در عملیات 17 اسفند جراحات جزئی برداشتند و الحمدلله الان جراحات ایشان التیام یافته و سالم و تندرست هستند.

دردانگ نیوز: عموماْ وزارت اطلاعات باعث دستگیری مبارزین جنبش میشه ولی هدف نیروی انتظامی و امثال آن قرارمیگیرند. چرا دفتر وزارت اطلاعات را مورد حمله قرار نمی دهید؟

سخنگوی جنبش: درست است که جنایات توسط وزارت اطلاعات انجام می گیرد با اینکه نیروی انتظامی هم در جنایات نقش خود را دارد اما جنگ ما یک جنگ چریکی و پارتیزانی است و این جنگ شرائط و ادوات خود را دارد و اگر چه نیروهای انتظامی هدف قرار می گیرند اما تاثیر آن بر کل نظام است و با گسترش آن تاثیر آن هم بر نظام سنگین تر می شود و تمامی جنگهای چریکی در دنیا چنین هستند و اگر مورد مطالعه قرار گیرند این اشکالات خود به خود برطرف می شوند.

دردانگ نیوز: آیا جنبش تصمیم دارد دامنه عملیات هایش را به خارج از استان گسترش دهد؟

سخنگوی جنبش: قبلا گفتم استراتژیها و برنامه ها طبق واقعیتهای جامعه و جنبش اتخاذ می شوند البته همانطور که رهبر عزیز در مصاحبه با تلوزیون العربیة بیان داشتند ما این قدرت را الحمدلله داریم ولی اجرایش منوط به تصمیم فرماندهان جنبش و خود رهبر می باشد.

دردانگ نیوز: برایتان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. از اینکه به ما وقت دادید بسیار سپاسگذارم.

سخنگوی جنبش: من هم از شما به خاطر فعالیتهایتان سپاسگذارم وامیدوارم موفق و پیروز باشید.
با تشکر
کمال ناروئی
سخنگوی جنبش مقاومت مردمی ایران(جندالله)
People's Resistance Movement of Iran

روابط عمومی جنبش مقاومت مردمی ایران
حرکة المقاومة الشعبیة الایرانیة
(جندالله)