۱۳۸۷/۱۲/۱۱

واقعیت حوادث اخیر مدینه


دردانگ نیوز به نقل از: سنی نیوز:از قدیم گفته اند یکی از شباهت های روافض با یهود این است که علیرغم جنایات فراوانی که در طول تاریخ مرتکب شده اند همواره تلاش می کنند خود را مظلومترین انسانها جلوه دهند که این موضوع در حوادث اخیر مدینه بوضوح نمایان شد.…

————————————————-
از قدیم گفته اند یکی از شباهت های روافض با یهود این است که علیرغم جنایات فراوانی که در طول تاریخ مرتکب شده اند همواره تلاش می کنند خود را مظلومترین انسانها جلوه دهند که این موضوع در حوادث اخیر مدینه بوضوح نمایان شد. مسئله ای که سبب برآمدن داد و فریاد آقایان شد که ننه من غریبم ، ببینید چه بر سر شیعیان مظلوم در حرم نبوی می آورند زائرانی که به قصد زیارت اولاد پیغمبر به بقیع رفته بودند چه بر سرشان آمد. مراجع عظام بیانیه ها صادر کردند و شبکه های داخلی با آب و تاب ویژه ای این خبر را منعکس کردند و از سایتهای اینترنتی شیعه که دیگر نگو و نه پرس گویا بعد از شهادت حسین رضی الله عنه دومین جنایت تاریخ بوقوع پیوسته است.هر کسی خبری از کشته شدگان می دهد ( در صورتی که کسی کشته نشده است) بعضی می گویند ۱۰ نفر عده ای دیگرمی گویند:
کجا بابا ۱۰ نفر ۲۰ نفر بوده اند و ………. و گفتند : تعدا شیعیان تجمع کنندگان ۲۰۰۰۰ نفر بوده است در حالیکه خبرهای موثوق خبر از تعداد کمتر از ۲۰۰۰ نفر می دهد و از طرفی آیا معقول است برای جلوگیری فتنه بیست هزار نفر دولت ۲۵۰۰ نیروی امنیتی بفرستد.اما واقعیت حادثه اخیر مدینه چه بود؟همانگونه که پرواضح است یکی از قوانین اسلامی این است که ورود زنان به قبرستان جایز نمی باشد . در روز مذکور تعداد زیادی از زنان شیعه که از قطیف و دیگر مناطق عربستان در کنار قبرستان بقیع جمع شده بودند تلاش می کنند که به زور وارد بقیع شوند که مسئولین هیئت امر به معروف و نهی از منکر از ورود آنان به قبرستان ممانعت می کنند که در نتیجه سبب می شود جمع انبوهی از مردان شیعه که در اطراف حرم بودند با مسئولین هیئت درگیری لفظی پیدا می کنند. مردمی که در آن اطراف بودند پس از مشاهده درگیری به دفاع از هیئت پرداخته و با شیعیان درگیر می شوند که در نهایت مقامات امنیتی ۲۵۰۰ نفر از نیروهای امنیتی را به حرم فرستاده و از جنگ و درگیری میان مردم و شیعیان ونیز و از آشوب و فتنه شیعیان جلوگیری می کنند. اما چیزی که مشخص است سازماندهی بودن این فتنه است که هر شب در چند نقطه از حرم نبوی همزمان شیعیان تجمع نموده و شعارهایی را سر می دادند.