۱۳۸۷/۱۲/۲۲

ادامه قتل های زنجیره ای بصورت اعدام



ادامه قتل های زنجیره ای بصورت اعدام
دردانگ نیوز: سه شنبه سیزدهم اسفند ماه با خود خبر شهادت دو تن دیگر از علماء اهل سنت مولوی خلیل الله زارعی و حافظ صلاح الدین را بهمراه داشت.
نظام دیکتاتوری ولایت فقیه با این عمل احمقانه خود تأکید کرد همچنان بر سیاست قتل و نابودی اهل سنت و اضافه نمودن بر آمار مخالفین خود ادامه می دهد.
سرکوب مخالفین جزوی از اصل رژیم آخوندی است و همین سیاست بالاخره باعث نابودی وسرنگونی آن خواهد شد.
پس از یورش نیروهای سرکوبگر ایران به مسجد مکّی زاهدان این مسجد تبدیل به مرکز اهل سنت شد. با شهادت دهها جوان و روحانی اهل سنت تعداد نخبگان اهل سنت افزایش یافت و ملت ایران از اهداف شوم رژِیم باخبر شدند.
پس از شهادت مولانا محمدعمر سربازی و بعد از آن شهادت مولانا محمدیوسف و مولانا عبدالقدوس ایرانشهری به آمار مبارزین افزوده شد و برای اولین بار یک جوان بلوچ با انجام عملیات شهادت طلبانه در سراوان ثابت نمود تشدید فشارها نتایجی بس خطرناک برای دولت خواهد داشت و مبارزه مسلحانه علیه سفاکان رژیم با انگیزه و قدرت بیشتر ادامه خواهد یافت.
بالاخره مبارزین و دیگر فعالین اهل سنت بخاطر دفاع از جان و مال و ناموس خود مجبور خواهند شد دست به عملیات شهادت طلبانه ای بیشتر زنند و بخاطر متوجه نمودن جامعه جهانی به فاجعه انسانی که در ایران بویژه بلوچستان و کردستان رخ می دهد، دامنه عملیات خود را به مناطق و شهرهای حساس تری گسترش دهند.
عملیات لار زاهدان و هلاکت 12 پاسدار یقیناً مرهمی بر دلهای زخم خوردۀ اهل سنت خواهد بود.
دردانگ نیوز ضمن محکوم نمودن این عمل سفاکانه رژیم آخوندی؛ به خانواده، خویشاوندان و دوستان این شهدای بزرگوار تسلیت عرض می کند.
خداوند مغفرتشان نموده و درجاتشان را بلند نماید. آمین