۱۳۸۷/۱۲/۱۸

پرتاب کفش به سوی احمدی نژاد در ارومیه



سنی نیوز:وقتی اتومبیل رئیس جمهور در میدان ولایت فقیه به سوی خیابان امام حرکت می کرد و احمدی نژاد از اتومبیل روباز به سوی مردم دست تکان می داد از مقابل موسسه مالی مهر ( واقع در میدان ولایت فقیه – مرکز) لنگه کفشی به سوی احمدی نژاد پرتاب شد.
مأموران به سوی مردم هجوم بردند ولی علیرغم جستجوی فراوان موفق به دستگیری کسی نشدند و بعد از اندکی فرد دیگری نیز در اول خیابان امام کلاه سیاه رنگی به سوی احمدی نژاد پرتاب کرد. همه مردم شاهد این حرکات اعتراضی بودند و این موجب شد که اتومبیل احمدی نژاد به سرعت از محل فاصله بگیرد.

به گزارش سنی نیوز به نقل از خبرگذاری آ ان اس: اعتراض زمانی اتفاق افتاد که رئیس جمهور (احمدی نژاد) از بالای یک اتوموبیل روباز برای مردم در ارومیه دست تکان می داد. وقتی که در دسامبر گذشته، روزنامه نگار عراقی «منتظر الزید» کفش هایش را به سوی رئیس جمهوری آمریکا، جرج بوش پرتاب کرد، مقامات ایرانی او را به عنوان یک قهرمان مورد تشویق قرار دادند. اما آنها احتمالا این هفته کمتر خوشحال شدند، هنگامی که رئیس جمهور ایران، محمود احمدی نژاد، به صورت مشابه در یک بازدید یک روزه از ارومیه، شهری با اکثریت آذربایجانی در ایران، مورد هدف قرار گرفت. هرچند احمدی نژاد قبلا هم شاهد پرتاب کفش بود.پیش از این در اعتراضات دانشجویان در دانشگاه امیرکبیر در دسامبر ۲۰۰۶ یک لنگه کفش به سوی احمدی نژاد پرتاب شده بود.