۱۳۸۸/۰۲/۱۱

توزیع کتب شیعی در مدارس دینی اهل سنت گلستان؟!!


سنی نیوز: بنا به گزارش خبرنگار سنی نیوز در استان گلستان چند روز یست که بازرسان حکومتی جمهوری ولایت فقیه با سرزنی به حوزه های علمیه اهل سنت گلستان اقدام به دادن حقوق به صورت حضوری به طلاب این مدارس کرده اند.
این در حالیست که قبلا حقوق ناچیزی که حکومت به طلاب اهل سنت در این استان میداده است از طریق بانک واریز میگردید ولی این بار بر خلاف گذشته به صورت نقدی و حضوری به طلبه ها پول داده می شود. این گزارش می افزاید: طی برنامه ریزی که از قبل صورت گرفته…
این گزارش می افزاید: طی برنامه ریزی که از قبل صورت گرفته است مسئولین حکومتی به بهانه پرداخت شهریه هر روز به چند حوزه سر میزنند.
نکته قابل تامل این که مزدوران جمهوری اسلامی به همراه شهریه طلبه ها، کتابهای شیعی را با خود آورده در این مدارس توزیع می کنند تا در این مدارس تدریس شود!!
جالبتر اینکه چند تن از علمای ریا کار ترکمن صحرا با تدریس این کتاب ها در حوزهای علمیه موافقت کرده اند و این بازرسان نیز تاکید کردند که این کتابهای شیعی باید در حوزه های علمیه اهل سنت تدريس شود؟!!!
قابل ذکر است این شهریه تنها در استان گلستان و برخی از مدارس خراسان به طلاب داده می شود ولی در دیگر استانهای کشور هیچ گونه حقوقی از جانب حکومت به طلاب اهل سنت تعلق نمی گیرد و فقط طلاب اهل تشیع از مزایای مالی دولت برخوردارند!.