۱۳۸۸/۰۳/۰۹

اطلاعیه جنبش مقاومت ،محکوم کردن عملیات دفاعی زاهدان توسط امریکا محکوم است


به نام خدا

بدیوسیله جنبش مقاومت مردمی ایران سخنان وزارت خارجه امریکا مبنی بر محکومیت عملیات دفاعی و استشهادی زاهدان که در جمع بسیجیان انقلابی صورت گرفت را به شدت محکوم می نماید و این سخنان را حمایت امریکا از جنایات رژیم ایران در بلوچستان می داند.

جنبش مقاومت به امریکا متذکر می شود که بهتر است پس از بررسی مسائل بلوچستان و جنایات رژیم در بلوچستان از قبیل اعدام و ترور و اهانت به مساجد و تخریب مساجد و بمباران مناطق مسکونی بیانیه صادر کنند.

بلوچستان در جنگ به سر می برد و نیروهای رژیم همه روزه جوانان بلوچ را به اتهامات واهی اعدام می کنند و هزاران نفر در طی حکومت آخوندی اعدام و ترور شده اند و امریکائیان و سائر جهانیان سکوت کرده و هیچ اظهار نظری نکرده اند و امروز که یک جوان برای دفاع از خود و مردم در جمع بسیجیان متجاوز عملیاتی انجام داده است توسط قدرتهای جهانی محکوم می شود.

امریکا بهتر است به جای بیانیه های سیاسی که اهداف دیگری را دنبال می نماید جنایات و نقض حقوق بشر توسط ایران را در بلوچستان مورد بررسی قرار دهند و با دادن چنین بیانیه هائی بر درد و غم مردم که از جنایات رژیم تهران به تنگ آمده اند نیافزایند.

امریکائیان چرا در مورد اعدامهای سیاسی در بلوچستان چیزی نمی گویند و امروز سه تن از جوانان بلوچ بدون هیچ گونه تحقیقی و بدون داشتن وکیل و بدون پشت سر گذاشتن روند قانونی در شهر زاهدان اعدام شدند در حالی که همه مردم بلوچستان می دانند این افراد بی طرف بوده اند و هیچ رابطه ای با عملیات روز پنجشنبه نداشته اند پس چرا امریکائیان در این جنایت غیر قانونی و غیر انسانی سکوت می کنند.

آیا برای امریکائیان انسانیت و حقوق بشر ارزش دارد یا اهداف و منافع سیاسی است که امریکا را وادار به بیانیه های آنچنانی می کند.

جنبش مقاومت طی مقاومت و مبارزه سعی کرده تا همسو با جامعه جهانی حرکت کند اما شاید رفتار دوگانه جامعه جهانی جنبش را به سوئی دیگر سوق دهد و ما متذکر می شویم که دریای بلوچستان از آن ملت بلوچ است و ما می توانیم این مسیر را بر روی جهانیان مسدود نمائیم یا حداقل نا امن کنیم و اعلام می کنیم :هر کس بخواهد در برابر مقاومت ملت بلوچ بایستند و یا در فکر تضعیف آن باشد ما هم آرام نخواهیم نشست و به مقابله برخواهیم خواست.

پس بهتر است جامعه جهانی در فکر همراهی با ایران در جنایات علیه بلوچستان نباشد و وضعیت حساس بلوچستان را درک کنند و موجبات خشم و نفرت مردمی را در بلوچستان برای خود فراهم ننمایند.

جنبش مقاومت مردمی ایران(جندالله)