۱۳۸۸/۰۲/۱۸

قتل ناحق، پدیده ای زشت و شوم در بلوچستان


قتل ناحق، پدیده ای زشت و شوم در بلوچستان

دردانگ نیوز: یکی از پدیده های بسیار زشت و بدی که در جامعه ما بویژه بلوچستان دیده می شود پدیده قتل و ریختن خونِ ناحق است. متاسفانه بخاطر مسائل بسیار جزئی و پیش پا افتاده مسلمان، جان مسلمان را می گیرد. و بدتر از آن اینکه این امر نشان غیرت و دلاوری و حفظ آبروی فامیل نیز محسوب می شود. اگر چه با تلاش علماء و بعضی از سفید ریشان نیک درصد این پدیده زشت تنزل آمده ولی باز هم گهگاهی خبر کشته شدن افراد بر اثر اختلافات جزئی و یا فقط بخاطر هم فامیل بودن با مخالف، به گوش می رسد.

باید دانست پیش از هر چیز ما مسلمانیم و افتخار ما به اسلام و فرامین قرآن و سنت پیامبر(ص) می باشد. ریختن خون ناحق به هر عنوان که باشد از بدترین گناهان قرار داده شده است. خداوند متعال در کتاب مقدسش، قرآن مجید قتل یک انسان را برابر با کشتن تمام انسانها قرار داده و پیامبر اکرم (ص) فرموده اند: بالفرض اگر تمام انسانهای روی زمین در کشتن فردی شریک باشند و به نحوی در ریختن خون یک شخص مشارکت کنند، خداوند همه آنها را به جرم قتل سزا می دهد.

خداوند متعال فرموده است قاتل در جهنم داخل خواهد شد و برای همیشه آنجا خواهد ماند و خشم و قهر پروردگار بر او خواهد بود و بدتر از اینکه نفرین خدا بر اوست و خداوند علاوه از این همه مورد عذابی بزرگ و دردناک برایش آماده کرده است!

این تهدیدات و هشدارهای الهی فقط برای مسلمان نیست، طبق اصول شرعی و قوانین اسلامی ریختن خون کفاری که در سرزمین و کشورهای اسلامی زندگی می کنند و فعالیتی علیه مسلمانان ندارند، مثل ریختن خون و گردن زدن یک مسلمان است.

نکته دیگر سرکردگان رژیم همواره سعی کردند تا با اختلاف انداختن و سپس مسلح نمودن مردم با عناوین گوناگون مثل بسیج عشایر و..... اهل سنت را به دست اهل سنت از پای در آورند. اعترافات سرهنگ کاوه دلیل واضحی است. متأسفانه بلوچهای غیور یا زیر ستم رژِیم ولایت فقیه از بین می روند یا خودشان همدیگر را به آن دنیا می فرستند. غافل از اینکه عذابی دردناک در آخرت منتظر آنهاست و آنها در تله دسیسه های رژیم فتنه گر افتاده اند.