۱۳۸۸/۰۳/۱۰

اطلاعیه جنبش در مورد حمله متجاوزان به علمای اهلسنت


به نام خدا

بدینوسیله جنبش مقاومت حمله متجاوزان اشغالگر به علمای اهلسنت را شدیدا محکوم می کند و در برابر این جنایت جنگ خود را در سراسر بلوچستان آغاز می کند و اشغالگران از چابهار و نیکشهر و ایرانشهر و خاش تا زاهدان روی امنیت را نخواهند دید.

علمای اهلسنت باید بیشتر از این بیاندیشند و خود را در برابر عده ای موجود پست و ذلیل که نام انسانیت نهادن بر آنها درست نیست تحقیر ننمایند و برای هلاکت چند مزدور بسیجی عزاء نگیرند زیرا این نوع برخوردها زابلیهای بسیجی پست را جری نموده و در نتیجه چنان اعمال رذلی مرتکب می شوند.

جنبش از همه جوانان غیور و مسلح در سراسر بلوچستان می خواهد که به اشغالگران متجاوز حمله نمایند و به هیچ فردی رحم نکنند و همچنین جنبش از همه جوانان بلوچ می خواهد فورا مسلح شوند زیرا وضعیت به سوی جنگ پیش می رود و رژیم در فکر جنگی مذهبی است و سلیمانی نماینده خامنه ای در سخنرانی خود اعلان جنگ کرد و این جنگ باید زمینه برچیده شدن اقتدار متجاوزان زابلی بر بلوچستان باشد.

جوانان بلوچ بپاخیزید که این لحظه قیام است و ایستادگی در برابر ستمگرانی که همه چیز ما را به تاراج برده اند و در حق ما جنایاتی مرتکب شده اند که اسرائیلیان علیه فلسطینیان مرتکب نشده اند و امروز متجاوزان اشغالگر چنان پر رو شده اند که در روز روشن و در دارالسنة زاهدان دست به سوی علمای اهلسنت و رهبران دینی دراز می کنند ،ما دیگر منتظر چه هستیم و چرا باید بنشینیم و نظاره گر ذلت و خواری باشیم.

جنبش از جوانان غیور می خواهد که مسلح شوند و جنگ را با متجاوزان آغاز نمایند و جنبش آمادگی خود را برای آموزش همه جوانان بلوچستان اعلام می نماید.

جنبش مقاومت مردمی ایران(جندالله)