۱۳۸۸/۰۲/۳۰

روحانیت اهل سنت ایران؛ هدف صلیبیون و روافض


دردانگ نیوز:

نبرد حق وباطل همواره ندای حق را در جهان بلند کرده و باعث رسوائی و ذلت اهل باطل شده است. رهبری اهل حق همیشه به عهده افرادی بوده که در علم، تقوا و عمل به فرامین الهی از دیگران چندین درجه بالاتر بودند. چنین شخصیاتی که با نام علماء و روحانیون مشهورند همواره مورد هدف دشمنان اسلام و دست نشانده های آنان بودند.

بعنوان مثال زندانی شدن امام احمد بن حنبل و شهادت امام اعظم ابوحنیفه در زندان از نمونه های بارز دشمن و واهمه اهل باطل از علماء و مفکران خداترس می باشد. پس از اشغال و تاراج اراضی مسلمانان و اموال آنها در قرون پس از هزاره اول هجری، به رهبری همین قشر مسلمانان به مبارزه مسلحانه و مبارزه علمی و فرهنگی با اشغالگران پرداختند. مبارزه مسلمانان هندوستانی، فلسطینی و ترک با رهبری علماء و اندیشمندان انجام گرفت. چنانچه استعمارگران انگلیس جهت بدنام کردن علماء و مبارزین واژه "وهابی" را مشهور کردند و امروزه رژیم ایران همچنان خط مشی انگلیسیها را در پی گرفته و اهل سنت را به وهابی بودن متهم می کند!

پس از ورود ارتش سرخ شوروی سابق به افغانستان علماء حقانی این کشور فتوای جهاد صادر کردند و عملاً آغاز به جهاد مقدس علیه نیروهای شوروی نمودند. مجاهدین افغانی و مهاجر از دیگر کشورهای اسلامی به رهبری علماء علیه شوروی جنگیدند و بالاخره این کشور خونخوار پاره پاره شد. پس از خروج ارتش سرخ علماء و طلاب به جهاد ادامه دادند و کشورشان را از چنگال کمونیست ها آزاد کردند و اینگونه امارت اسلامی افغانستان بنیانگذاری شد.

ملا محمد عمر مجاهد و شیخ اسامه بن لادن و دکتر ایمن الظواهری از کارشناسان مسائل فقهی و علمی محسوب می شوند و به برکت رهبری صالح آنها تاکنون چهل کشور اشغالگر با وجود تمام تجهیزات نظامی و تکنولوژی روز نتوانستند مجاهدین را شکست دهند.

از طرفی دیگر اگر نگاهی به دور و اطراف خود بیاندازیم در خواهیم یافت مستکبرین جهانی در تلاش اند علماء و روحانیون حقانی و ربانی را از جامعه مسلمانان جدا کنند و قشر روحانی را عضو معطل و پوسیده هر جامعه معرفی کنند. این عمل پس از اشغال افغانستان توسط اشغالگران صلیبی شدت گرفت و روز به روز بر شدت آن افزوده می شود.

پاکستان و افغانستان و بعضی از کشورهای همجوار آندو مرکز و مهد علماء و حوزه های علمیه در سطح جهان به شمار می آیند. کشورهائی مثل ایالات متحده و بریطانیا پس از اشغال افغانستان جهت مهار این قشر چندین میلیون دلار هزینه کردند تا به بهانه "ساماندهی" و همگام نمودن مدارس دینی با جهان نوین، از درصد فعالیت و نفوذ روحانیون در بین مسلمانان بکاهند.

ژنرال پرویز مشرف با هزینه میلیونها دلار و به شهادت رساندن جندین روحانی و مفتی برجسته پاکستان تنوانست خواسته فرزندان صلیب را تکمیل کند. پس از مشرف این امر به عهده آقای زرداری رئیس جمهور پاکستان و کابینه اش سپرده شده است.

آقای زرداری تحت فشار ایالات متحده امریکا و بعضی از هم پیمانانش عملیات گسترده ای علیه مدارس دینی و روحانیون فعال و مبارز آغاز نموده است. هم اکنون ارتش پاکستان در بخش مالاکند و مناطق اطراف آن در ایالت سرحد این کشور مشغول به نبرد سختی با نیروهای طالبان پاکستانی است. همزمان و همگام با لشکرکشی بردگان ایالات متحده علیه مردم اسلامگرا و مجاهد دوست ایالت سرحد، اندیشمندان و سیاست مداران خود فروخته با تمام قوا قشر روحانیت و مبادی و قوانین شرعی اسلام را هدف قرار داده اند. پیش از این سخنگوی بزرگترین حزب اسلامگرای پاکستان جمعیت علماء اسلام بعضی از گزوههای خبری را متهم به اجرای برنامه های یهودی ها کرده بود. لازم به ذکر است خبرگزاری های معروف جهان تحت سلطه یهودی های ثروتمند فعالیت می کنند. جالب اینجاست چند روز پیش (9 مه) وزیر دفاع آمریکا مدعی شده بود رهبران القاعده در پاکستان علیه مواضع ما برنامه ریزی می کنند و ارتباط آنها با جهان عرب از طریق جنوب ایران برقرار است. مرز مشترک ایران و پاکستان بین ایالت بلوچستان و استان سیستان وبلوچستان قرار دارد که نیروی فعال سیاسی و مذهبی در این مناطق روحانیون بلوچ می باشند.

سرکوب و یا تضعیف علماء در سیستان وبلوچستان یا ایالت بلوچستان پاکستان به نفع ایالت متحده آمریکا و هم پیمانانش به نظر می رسد و نگرانی رژیم ایران از نفوذ روحانیون بلوچ در دیگر اقوام و مناطق سنی نشین باعث شده ایران هم روحانیون بلوچ را خطری برای نظام تلقی کند.

به همین علت است مزدوران رژیم مدارس دینی اهل سنت در سیستان وبلوچستان و علماء سرشناس را مورد آماج حملات خود قرار داده اند و از تخریب، تهدید، بازداشت و اعدام آنها دریغ نمی ورزند. از طرفی جیره خواران آمریکا در آن سوی مرزها زبان باز کردند و در تلاش اند جامعه اهل سنت را از رهبری علماء و روحانیون حقانی محروم نمایند.

خداوند مکر و توطئه هر دو دشمن را خنثی نماید. آمین