۱۳۸۸/۰۲/۲۵

سخنرانی شهید مولوی نعمت الله درباره وفات حضرت فاطمه+فیلم

سنی نیوز :بعضيها مي گويند كه دختر رسول الله را شهيد كرده اند اينها با اين حرفها در روز قيامت در مقابل خداوند چه چيزي مي خواهند بگويند نظرم به ماشيني افتاد كه بر پشتش نوشته بود لعن الله قاتليك يا فاطمه الزهرا با خودم گفتم خداوند واقعاً حليم است كه ولي او را لعنت كنند و او نگاه كند.


بيانات حضرت مولانا نعمت الله (رحمة الله عليه )‌ در مسجد جامع مكي در تاريخ ۳/۴/۸۴ به زبان بلوچي كه به فارسي برگردانده شد . ايشان در سخنانشان فرمودند امروز ۱۴۰۰ و اندي سال است كه از نزول قرآن مي گذرد ولي هيچ قدرتي و هيچ نويسنده اي كلامي شيرين و راست و صادق مانند قرآن نتوانسته به جهان نشان دهد تمام هدايت بشر را خداوند در اين كلام گذاشته از تاريخ گذشتگان براي ما نقل مي كند كه داراي چه عقيده اي بوده اند…

از پيدايش آدم تا رسالت خاتم الانبياء هر چه كه بوده و مي آيد تمام آنها را تبيين و روشن ساخته وقتي خداوند پيامبر را فرستاد پيامبر فرمود:
اگر شما سعادت را مي خواهيد اي عربها و عجمها و اي سياها و سفيدها و مردان و زنان سعادت دنيا و آخرت شما فقط در اطاعت من محمد ص است اگر شما از من پيروي كنيد هم محبوب خداوند مي شويد و ديگر اينكه تمام گناهاي شما بخشيده خواهد شد و من پيامبر را نافرماني نكنيد .
يا ايها الناس اني رسول الله اليكم ولي آنها گفتند نعوذ بالله چه دروغي محمد مي گويد كه من پيامبر خدا هستم پس عزيزان در اين زمان كه فحشا و منكرات زياد شده قرآن عاشقاني دارد كه لفظ به لفظ و كلمه به كلمه ي قرآن را حفظ هستند اگر چه مخالفان زيادي دارند ولي اين عاشقان دست بردار نيستند .
اين قرآن معجزه زنده پيامبر اكرم ص است كه خداوند او را نازل كرده و پيامبر هر چه مي گويد از طرف خداوند است و ما ينطق عن الهوي ان هو الاوحي يوحي علمه شديد القوي اين پيامبر من خواهشات خود را براي شما بيان نمي كند آنچه كه نبي من مي گويد همه فرمايشات من خداوند است اينها وحي الهي است و جبرئيل امين از طرف من پيام به محمد مي آورد.
و خداوند متعال در كلامش مي فرمايد محمد رسول الله و عملكرد پيامبر او اين است كه انسانهايي را تربيت كرده كه در طبيعت آنها دو قدرت متضاد بوجود آورد كه با دشمنان سفت و سخت و با مومنان نرم هستند چرا كه خداوند فرموده كه مومن دوست الله است و كافر دشمن الله و رسولش است.
و خداوند فرموده هر كس دوست من است بايد با دشمنان سخت برخورد كند متاسفانه امروزه خيلي تلاش مي شود كه بين صحابه و اهل بيت رسول عداوت و دشمني برقرار شود اولين تهمت به صحابه اين است.
بعضيها مي گويند كه دختر رسول الله را شهيد كرده اند اينها با اين حرفها در روز قيامت در مقابل خداوند چه چيزي مي خواهند بگويند نظرم به ماشيني افتاد كه بر پشتش نوشته بود لعن الله قاتليك يا فاطمه الزهرا با خودم گفتم خداوند واقعاً حليم است كه ولي او را لعنت كنند و او نگاه كند .
اگر حضرت عمر رض ظالم مي بود كه فاطمه الزهرا را شهيد كند پس چرا حضرت علي رض ده سال پشت سر ايشان نماز خواندند و امروز در روضة اطهر رسول الله رض كنارش دفن است.
مرحوم شيخ عباس قمي كه از مراجع تقليد به شمار مي آمدند در كتاب صفت المحدّثين در تيتر تاريخ چهارده معصوم عليهم السلام مي گويند :
فاطمه ‌الزهرا وفات كرده و عنوان كتاب اين است در تاريخ ولادت و وفات فاطمة الزهرا به خدا خورشيد خورشيد است و عمر بن الخطاب در اسلام مثل خورشيد تابان است چندين ميليون مسلمان در حال حاضر با او محبت مي كنند.
و فكر مي كنم از فرزندانشان هم بيشتر او را دوست داشته باشند و از همه بالاتر در آغوش محمد رسول الله است اگر نعوذ بالله حضرت عمر رض قاتل دختر رسول الله و همسر حضرت علي رض مي بود چگونه حضرت علي دختر فاطمة الزهرا را كه بنام زينب صغري ملقب به ام گلثوم است به عقد حضرت عمر رض در مي آورد .
ايام انتخابات است و اين جمعه و جمعه گذشته وحدت ما را نشان مي دهد كه با يكپارچگي مي آييم و راي مي دهيم پس اي مردم دردل شما چيزي نيايد كه شايد چيزي شده خداوند را شايد مي گيرم كه اين تهمتي است كه به انسانهاي پاك زده مي شود برادران عزيز ما پرچم دار وحدتيم و دليل ما همين حاضر شدن در انتخابات است همان رئيس جمهور كه مكتب شيعه انتخاب كرده و ما به همان راي مي دهيم ولي ما مي گوييم كه اين كارها را نكنيد اين دلهاي ما را خنجر نزنيد اين را بدانيد كه به خاطر تلاش و كوشش عمر است كه ما امروز كلمه لا اله الا الله محمد رسول الله را به زبان مي آوريم . و آخر و دعوانا ان الحمد لله رب العالمين.

https://www.sunni-news.com/?p=2833