۱۳۸۷/۱۱/۲۲

چشم اندازی به انقلاب 1357



آیا ایران ام القری جهان اسلام است؟؟؟؟
دردانگ نیوز: دوازدهم بهمن ماه مصادف است با ورود روح الله خمینی رهبر انقلاب شیعی سال57. سی سال پیش در چنین روزهایی اوضاع سیاسی کشور کاملاً متشنج بود و هرج ومرج به اوج خود رسیده بود.
پیشوای مذهبی اهل تشیع با پشتیبانی مردم و بعضی از قدرت ها اقدامات انقلابی اش را به مرحله نهایی رسانده بود. اگر چه شاپور بختیار و بعضی از احزاب اپوزیسیون سعی کردند از فرصت استفاده کرده و قدرت را بدست بگیرند اما در نهایت انقلابیون شیعی برنده بازی شدند.
انقلابیون پس از به روی کار آمدن با چندین چالش روبه رو شدند. بزرگترین دردسر آنها عدم رضایت بسیاری از معتمدین بلوچ، کرد و ترکمن بود که به جنگ مسلح روی آورده بودند. چالش دیگر مسئله قانون اساسی و نظام دولت جدید بود. خمینی و همکارانش با سرکوب مخالفین خود به زور اسلحه و قدرت چالش هائی را که با آن مواجه بودند، را اینگونه حل کردند:
ترکمن ها، کردها و بلوچها سرکوب شدند، افسران ارتش مخصوصاً نیروی هوائی دار زده شدند. و نظام دولت هم بر نفاق استوار شد. تفصیل این اجمال اینکه خمینی اعلام کرد نظام ما جمهوری و اسلامی است. از طرفی خودش را نائب امام زمان و امام "ولایت فقیه" قرار داد و مذهب رسمی ایران را شیعه اثناعشری اعلام نمود.
او با این کار تلاش کرد حمایت جهان غرب و مدعیان دموکراسی را جلب نماید و با پسوند "اسلامی" از پشتیبانی جهان اسلام محروم نماند و با نیابت امام مهدی و ولایت فقیه، اهل تشییع را هم راضی نگه دارد.
این در حالیست که نظام "جمهوری" نظامی مغایر با اسلام است و ولایت فقیه هم اختراع خمینی بود تا جائیکه با مخالفت بسیاری از همکاران خود آیت الله خمینی روبه رو شد.
کمیته ای که برای تدوین قانون اساسی تشکیل شده بود با چشم پوشی از حقوق دیگر مذاهب و اقوام باعث کاهش مقبولیت و بدنامی آن در داخل شد.
مولانا عبدالعزیز ملازاده پیشوای مذهبی اهل سنت ایران پیش از انقلاب 57 روابط حسنه ای با انقلابیون داشت و همواره از آنها علیه نظام طاغوتی شاه حمایت می کرد تا جائیکه با آیت الله خمینی بهنگام تبعیدش در نجف عراق ملاقات کردند.
ایشان جان چندین روحانی شیعی را در بلوچستان نجات دادند. ولی وقتی دوست قدیمی اش روی کار آمدند، حقوق اکثریت دوم ایران را نادیده گرفتند.
نمایندگان مجلس خبرگان قانون اساسی تصویب کردند: مذهب رسمی شیعه اثناعشری، کلیمی، مسیحی و زردتشتی است، رئیس جمهور باید شیعه ایرانی الاصل باشد.
این امر واکنش شدید رهبران اهل سنت را در پی داشت چنانچه مولانا عبدالعزیز (رح) که عضو مجلس خبرگان قانون اساسی بود شدیداً به این مصوبه اعتراض نمود و پس از اینکه متوجه شد تلاش هایش بی فایده هستند از مجلس خارج شده و اعترا اش را اعلام نمود.
یقیناً رژیمی که مذهب آمریکایی ها و اسرائیلی ها را به رسمیت می داند اما مذهب بیش از یک میلیارد مسلمان را غیر رسمی می شناسد و آنگاه مدعی است که"ام القری" جهان اسلام است در پست ترین مقام عقل و درایت قرار دارد.
چگونه می توان رژیمی را که حاکمیت فرد (ولی فقیه) را بر حاکمیت خداوند یکتا ترجیح می دهد و با اصول اسلام اختلاف دارد، به مساجد و مدارس دینی و کلام الله مجید و کتب حدیث رحم نمی کند و دستان اش با خون مسلمانان افغانی و عراقی آلوده است را "اسلامی" خواند؟؟ جهان اسلام و مسلمانان جهان به کدام عملکرد مثبت این رژیم دل خوش کنند و آنرا "ام القری" قرار دهند؟
آیا مسجد شیخ فیض مشهد، دارالعلوم حضرت امام ابوحنیفه(رح) سیستان، مدرسه دینی امام بخاری(رح) تالش، مسجد و مدرسه گورناک توسط آمریکا و اسرائیل تخریب شدند یا رژیمی که بنیانگذار آن آیت الله خمینی است؟ مدرسه دینی صالح آباد، مسجد بجنورد و دهها مسجد و حوزه علمیه اهل سنت در دیگر مناطق توسط چه کسی پلمپ شدند؟؟
مولوی عبدالملک ملازاده(رح)، مولوی جمشیدزهی(رح)، دکتر احمد صیاد(رح)، ملا محمد ربیعی(رح)، دکتر مفتی زاده(رح)، مولانا محمدعمر سربازی(رح)، دکتر اللهیاری(رح)، شیخ ضیائی(رح)، مولوی عبدالقدوس(رح) و مولوی محمدیوسف(رح) و چندین رهبر اهل سنت در ایران توسط سی آی ای و موساد به شهادت رسیدند یا ایادی رژیم شیعی ایران؟
به اعتراف سران دولت کنونی بیش از هفتصد سنی که بخاطر عقاید و فعالیت هایشان بازداشت شدند در زندانهای رژیم به سر می برند!
نسخه های قرآنی زیر چرخ های لودرها به هنگام تخریب حوزه علمیه حضرت امام ابوحنیفه(رح) و مسجد شیخ فیض له شدند. بیش از یک میلیون سنی در تهران زندگی می کنند ولی از نعمت مسجد و عبادت گاه محروم اند؛
آیا با وجود این همه "شاهکار" باز هم رژیم اصرار دارد "ام القری" جهان اسلام است؟! همین است عدالت محبان علی و دوستداران دموکراسی؟! تاریخ "خدمات ارزشمند" پیروان صفویان را هرگز فراموش نخواهد کرد.