۱۳۸۷/۱۱/۲۲

اهل تشیع در گوانتانامو؟!؟


دردانگ نیوز: گوانتانامو و زندان مجهز به پیشرفته ترین آلات آزار و اذیت ، لکه سیاهی بر چهره زشت جهان غرب و دموکراسی غربی است.
اگر خاطرات و مصاحبه های اسراء آزاد شده از این زندان خطرناک را مطالعه کنیم بخوبی در می یابیم که پرچمداران حقوق بشر چگونه انسانیت را تذلیل نموده و کرامت انسانی را به مسخره می گیرند.
باید دانست همه زندانیان گوانتانامو عرب یا مجاهد افغانی و پاکستانی نیستند.
بسیاری از شهروندان کشورهای مختلف برای جاسوسی افغانستان رفتند و به اسارت آمریکائیها در آمدند.
چنانچه یک روزنامه نگار و روحانی افغانی مقیم پیشاور پاکستان پس از چهار سال اسارت و شکنجه دیدن بالاخره آزاد شدن خاطراتشان را درقالب یک کتاب پخش می کند.
مسلم دوست ا زجاسوسان فعال در گوانتانامومی نویسد: بسیاری از افراد بدکار به اتهامهای گوناگون در زندان گوانتانامو انداخته شده بودند. این افراد عموماً بخاطر رهائی جان خود برای دیگر اسراء جاسوسی می کردند و مورد لطف و تفقد سربازان و ماموران امنیتی آمریکا قرار می گرفتند.
ایشان ا ز یک گروه منظم جاسوسی در زندان می نویسد: یک گروه منظم و سنگدل که خیلی چاپلوسی می کردند و همه آنها شیعه بودند همیشه در تلاش بودند بنحوی مجاهدین را مورد ضربه قرار دهند و این شیعه ها با دروغ گوئی وافتراء سعی می کردند حمایت آمریکائیها را به سوی خود جلب کنند. افراد این گروه علی، حیدر، حسن، ارکان افغانی بودند با سرده عینی و عبدالمجید ایرانی بود. یک دکتر افغانی شیعه هم بود که اسمش علی شاه بود و در ایران آموزش دیده بود و از رژیم ایران بسیار حمایت می کرد.
روزنامه نگا رافغانی می نویسد: همه این شیعه ها خیلی احمق و پلید بودند اما شیعه ایرانی که برای جاسوسی افغانستان رفته بود و در زندان طالبان بوده، احمق ترین آنها بود.
او علناً می گفت من برای آمریکائیها جاسوسی می کنم در عوض هنگام بازجوئی به من سیگار و .... می دهند.
این افراد تن پرور ریش می تراشیدند و در بند 4 با شرت قدم می زدند و از احمق های آمریکائی استفاده جنسی می کردند. از همه مهمتر اینکه به صحابه رض فحش می دادند و با وجود اینکه می دانستند دور و بریهایشان سنی مذهب اند بازهم از عمل به فریضه مذهبی خود (دشنام دادن یاران پیامبر اکرم ص) باز نمی آمدند.
گفته می شود در زمان حکومت امارت اسلامی افغانستان، رژیم ایران دهها مامور اطلاعاتی خود را برای جاسوسی به افغانستان اعزام کرده است که بسیاری از آنها شناسائی و توسط طالبان دستگیر شده اند. بظاهر گروه جاسوسان شیعه درزندان گوانتانامو از همین افراد بودند و پس از خدمت به "نائب امام زمان" به خدمت نائبین و سربازان دجال پرداخته اند.
مسلم دوست می گوید: شیعه ایرانی به گردنش صلیب انداخته بود و آمریکائیها را "برادر" می گفت!! و اگر فرصت یاری اش می کرد با حرکات ناشایست خباثت باطنی اش را بروز می داد و در ملاءعام سربازهای زن را به سوی خود جلب می کرد.
این عادت ذریت خمینی و صفوی ها است که قدرت در دست شان باشد عرصه را بر همه تنگ می کنند و اگر با فشار مواجه شوند و زیر دست قرار بگیرند مثل موش زیر پا افتاده و همچون گربه چاپلوسی می کنند.
زابلی های سیستان و بلوچستان و عموم افرادی که دست وبازوی دولت کنونی هستند بدانند که قدرت در ایران همیشه در دست آنها نخواهد ماند! این حقیقت را باید پذیرفت.