۱۳۸۷/۱۱/۲۲

عاقبت ظالمین نابودی و بربادیست!



دردانگ نیوز: امام جمعه اهل سنت زاهدان در خطبه این هفته علت سرنگونی رژیم شاهنشاهی را ظلم و بی عدالتی آن رژیم اعلام کرد و فرمود: عاقبت هر حکومت و رژیم ظالم، سقوط و شکست است.
حقیقت هم همین است که وقتی ظلم و بی انصافی بر جامعه ای مسلط گردد و ملتی احساس کند مورد ظلم واقع می شود، صددرصد برای پس گرفتن حق اش و نجات از ظلم به اندازه توانش تلاش خواهد کرد.
بزرگترین عامل ناامنی ها در جهان و سرنگونی دولت ها یا شکست آنها در میدان سیاست و حکومت ظلم و نابرابری، تبعیض و ناانصافی است.
همین ظلم و تبعیض بود که فرعون مصر را طعمه آب دریا کرد، حجاج بن یوسف را ضرب المثل کرد، صفوی ها را از هم پاشید، شوروی سابق را تکه تکه کرد و ان شاءالله آمریکا هم به سزای اعمال ظالمانه اش خواهد رسید. ورشکستگی اقتصادی آنها مایه عبرت برای سایرین شده است و بزودی شکست سیاسی و نظامی آن را نیز خواهیم دید.
- رژیمی که بنیانگذار آن روح الله خمینی الهندی است نه تنها ظلم می کند بلکه آن بر ظلم نهاده است.
از دیدگاه قانون اساسی این رژیم، اهل سنت شهروند درجه دو و مذهبشان غیررسمی است.
اهل سنت حق ندارند متصدی پست های کلیدی شوند. در اولین سالهای انقلاب صدها مخالف سیاسی و مذهبی سرکردگان انقلاب کشته شدند. و این اعمال تنگ نظرانه همچنن تسلسل دارند.
اهل سنت در ایران عملاً از مناصبی چون وزارت، استانداری، فرماندهی در نیروهای مسلح محروم هستند. نه روزنامه رسمی دارند نه سهمی در رسانه باصطلاح ملّی! از یک طرف طبل وحدت، دوری از تفرقه و.... زده می شود و از طرفی مساجد و مدارس اهل سنت بدست نیروهای صهیونیست صفت ولایت فقیه با خاک یکسان می شوند.
"ام القری جهان اسلام" تاکنون توجیه ای برای تخریب مسجد جامع شیخ فیض مشهد اظهار نکرده است. با وجود گذشت سی سال از عمر این انقلاب تاکنون اهل سنت تهران از داشتن حتی یک مسجد هم محروم اند.
بدرستی که دولت با کفر شاید باقی بماند؛ اما با ظلم هرگز! کافر اگر عدل کند امکان دارد صاحب قدرت بماند اما مسلمان یا مدعی اسلام اگر از ظلم و تبعیض کار بگیرد در نهایت زیر و رو خواهد شد. اگر چه هر سال را "سال عدالت" نامگذاری کند و دم از عدالت علوی بزند.