۱۳۸۷/۱۱/۲۲

نا کامی سیاستهای تنگ نظرانه رژیم ایران در قبال اهل سنت


حمله استشهادی بر مقر نیروی انتظامی در سراوان حکام ایرانی را شوکه کرد.
دردانگ نیوز: پس از اولین حمله شهادت طلبانه بر مرکز نظامیان چپاولگر ایرانی در بلوچستان، دولتمردان به شدت نفرت و انزجار مردم بلوچ و سنی از رژیم پی خواهند برد.
این حمله موفقیت آمیز تنها دستِ رد پر قدرتی بر مواضع تند سیاسی رژیم شیعی صفوی است بلکه شکست و رسوائی فاضح دولت احمدی نژاد و انتقام اقدامات بدور از انسانیت وی می باشد که در حق اهل سنت روا داشته می شوند.
{جا دارد شهادت عبدالغفور ریگی قهرمان عملیات سراوان را به فرمانده جنبش مردمی (جندالله) عبدالمالک ریگی و عموم اهل سنت زجر کشیده ایران تبریک و تسلیت بگوئیم.
خداوند شهادت این برادر را بپذیرد و از نتایج مثبت آن جامعه اهل سنت را محروم نگرداند }
اگر چه بسیاری از جوانان سنی مذهب ایران جان بر کف گذاشته و پیش از این با انجام عملیات شهادت طلبانه به یاری برادران و خواهران افغانی و عراقی خود رفته اند؛ اما این اولین بار است که یک جوان اهل سنت روی فرعونیان زمان را سیاه کرده و وضعیت اسف بار هم کیشان اش را برای جهانیان ترسیم می نماید.
یقیناً با شنیدن خبر شهادت قهرمان عبدالغفور ریگی قلب هر مسلمان محزون شده ولی باید دانست مبارزین جان برکف اهل سنت هر چه در توانشان باشد برای استرداد حقوق از دست رفته شان به کار خواهند برد و از هیچ کوششی برای آزادی و عزت شما مردم غیور و حق شناس دریغ نخواهند کرد.
این یک حقیقت است که اهل سنت جنگ طلب و دشمن امنیت مردم نیست؛ بسیاری از مبارزین پیش از این اعلام کرده اند اگر دولت حقوق ما را پس دهد سلاح را کنار خواهیم گذاشت .
این دولت احمق و متعصب ایران است که بجای رضایت ملت موجب ناراضایتی و خشم بیشتر مردم می شود.
در این صورت باید برای این چنین واکنشهایی آماده باشد.
شیعه و سنی هر دو مورد ظلم رژیم ایران قرار دارند و آخوندهای کوته فکر حاضر نیستند مخالفین سیاسی خود را برای چند لحظه تحمل کنند. بهمین علت است که تعداد زیادی از سیاستمداران و روحانیون شیعی انزجار خود را از اعمال تروریستی دولت ایران ابراز نموده و با جامعه اهل سنت ایران اعلام همدردی نموده اند.
روزهای آتی صبر وتحمل، بیداری و همکاری بیشتر آحاد اهل سنت ایران می طلبد و به امید پروردگار آتش خشم و انتقام مبارزان بلوچ و کرد و عرب پاسداران و مسئولین فاشیست را خواهد سوخت.