۱۳۸۷/۱۱/۲۲

چگونه برادران و خواهران فلسطینی را یاری نمائیم ؟



....... این کار را کی می توانید بکنید؟!
دردانگ نیوز: جدول های غزه، رام لله و خان یونس بجای فاضلاب خون خواهران و برادران بی دفاع ما را به بیرون شهر می رسانند.
در جای جای غزه تکه های بدن خواهران و فرزندانشان بر روی زمین افتاده یا زیر نخاله های منازل مسکونی آنها لِه شده اند.
اگر بفرض کسی هم از مرگ نجات یابد با کدام داروی مُسکِّن و بستری شدن در کدام بیمارستان از دردش بکاهد؟ آنهائی که زخمی هم نمی شوند از نبود آب، برق و گاز و مواد خوراکی و..... رنج می برند.
خدا می داند که کی به کودکان و زنان فلسطینی گفته از شرق تا غرب همه آنهائی که لااله الاالله محمدرسول الله می خوانند برادران و خواهران شما هستند!؟ آنهائی که چند کیلومتر آنطرف تر هستند و در رستورانها و تفریح گاههای آن چنانی مشغول به خوش گذرانی اند، برادران شما هستند؟ حتماً خردسالان فلسطینی با خودشان فکر می کنند اینها چه جور خواهران و برادرانی هستند که به یاری ما نمی آیند؟ از میلیونها نفر فقط چند نفر به تشویق دیگران دقایقی چند پلاکارد بدست گرفته و از خیابانی رد می شوند؟
یهودی ها هم ما را خوب می شناسند هم دولتمردان ما را! تجربه 60 ساله آنها ثابت کرده سران کشورهای اسلامی فقط بفکر منافع ملی یا شخصی خود هستند، سربازان امام زمان هم به ثبت نام برای عملیات استشهادی اکتفا نموده و منتظر فرج امام مهدی هستند، سلاح ها و موشک ها را بین گروهک های شیعه تقسیم نموده و آنها هم پس از گریس مالیدن سلاح های سبک و سنگین انبار مهمات را انبار زدند {مگر اینکه با اجازه نائب امام زمان! گهگاهی وهابی ها را درس عبرت دهند!}
البته این بدان معنی نیست که مسلمانان دچار قحط الرجال شدند و شیر مادران مسلمان دیگر کسی را شیر شجاع نمی گردانند.
از افتخارات ما است که در عصر ما سازمانهائی همچون امارت اسلامی، القاعده و حماس با اخلاص و فداکاری تمام با رهبری دانشمندان و مفکران دلسوز امت در مقابل ظلم و استبداد صلیبیون و اولاد نامشروع آنها در منطقه ایستاده اند و صاحب نظران معتقدند پس از اعلام جهاد رهبران حماس و القاعده یهودی ها را دیگر با قرص آرام بخش هم آرام نخواهند دید. بزودی خبر تخریب سفارتخانه های اسرائیل جنایت کار مرهمی بر زخمهای خواهران و برادران فلسطینی خواهد شد.
ان شاء الله
بسیاری از همدیگر می پرسند که چه می توانیم برای ستمدیدگان فلسطین انجام دهیم؟ از دست ما چه بر می آید ؟ در حالیکه جنگ کفار علیه ما تمام عیار است و دشمن از هر وسیله و میدان برای نابودی ما تلاش می کند. و ما می خواهیم بدون اینکه حرکتی کرده باشیم همه چیز خود بخود درست شود؟! نه قدرت فرعونی از دست رود نه از عزت موسوی محروم بمانیم!!! در حالیکه خوب می دانیم اسرائیل بیش از همه 60 سال است خون فلسطینیان را می ریزد و سران شکم پرست ما به انتشار بیانیه محکومیت و انعقاد اجلاس های بی فایده بسنده کرده و می کنند.
ما باید خود جوش عمل کنیم و مثل معروف "جوینده یابنده است" را مدنظر خود قرار دهیم.
ما اگر بخواهیم حماس و مظلومین فلسطین را نصرت و یاری کنیم حتماً راهی خواهیم یافت. رهبران حماس به علت ناچاری راههای تقویت و حمایت عملی خود را نمی توانند اظهار کنند ما باید اقدام کنیم. حداقل می توانیم مخلصین را در اردوگاههای فلسطینی ها در اردن، مصر و سوریه پیدا کنیم.
حجاج و معتمرین فلسطینی را ملاقات کرده و در سرزمین مقدس حرمین با آنها اظهار همدردی کنیم و امداد و کمک های خود را توسط آنها به محصورین و رنج دیدگان مظلوم برسانیم.
ما چه اقدامی بکنیم یا بی تفاوت بنشینیم به هر حال جنگ حق و باطل ادامه خواهد یافت؛ پس قبل از اینکه شعله های آتش این جنگ خانه های ما را بسوزاند آنرا مهار کنیم.
نصر من الله و فتحٌ قریب