۱۳۸۷/۱۱/۲۲

وبلاگ دردانگ نیوز هک شد


خفاشان اینترنتی و ایادی تنگ نظر رژیم شیعی باری دیگر پرده از چهره زشت خود برداشته و وبلاگ خبری، تحلیلی دردانگ نیوز را هک نمودند.
مزدوران وزارت اطلاعات با این عمل زشت و بزدلانه خود ثابت کردند در مقابل فعالیتهای فرهنگی وبلاگ نویسان اهل سنت عاجز مانده اند و با وجود متصدی بودن دهها شبکه تلویزیونی و رادیویی، روزنامه ومجله و دیگر تریبونها از فعالیت ناچیز چند فرهنگی سنی و بلوچ شدیداً در هراس اند.
مقوله ای است که می گوید: اگر روزی دشمن پیدا کردی بدان در رسیدن به هدفت موفق بودی! اگر روزی تهدیدت کردند بدان در برابرت ناتوانند ! اگر روزی خیانت دیدی بدان قیمتت بالاست!
هک شدن وبلاگ دردانگ نیوز بدین معنا است که سنگش به هدف خورده و با مطالب و تحلیل های خویش پوزه دشمنان را به خاک مالیده است و این نوعی پیروزی برای وبلاگ دردانگ نیوز محسوب می شود.
بدون شک ایادی رژیم با این عمل تنگ نظرانه خود باری دیگر از سیاه کاری های خود در دفتر تاریخ این رژیمِ رو به زوال ثبت کردند.
آنها سعی می کنند با این گونه اعمال جاهلانه روحیه وبلاگ نویسان را بشکنند؛ غافل از اینکه فعالان اهل سنت با عزمی راسخ تر و اراده ای قوی تر از پیش ادامه فعالیت خواهند داد. انشاءالله
تمام مطالبی را که هکرهای مکار از وبلاگ سابق حذف کردند را بعلاوه اخبار و تحلیل های تازه تر می توانید در وبلاگ جدید مشاهده نمائید.
از وبلاگ نویسان و مدیران سایتهای اهل سنت استدعا داریم در نشر این اطلاعیه ما را یاری نمایند و آدرس جدید دردانگ نیوز را در آرشیو لینک خود درج نمایند.
با تشکر:
www.dordanagnews.blogspot.com