۱۳۸۷/۱۱/۲۲

آغاز سالی دیگر و پیام آن به مسلمانان جهان



دردانگ نیوز: همزمان با اختتام سال هجری قمری 1429، آفتاب سال میلادی 2008 هم غروب کرد و خاطرات و واقعات یک سال از زندگی انسانها در سینه تاریخ محفوظ شد.
اگر کمی نگاه از دور و اطرافمان برداریم و نگاهی گذرا به اوضاع جهان بیاندازیم امکان ندارد که متوجه قحط الرجال، پایمالی ارزشها، هتک حرمت شخصیت ها، سفاکی و درندگی انسان نماها و سلب آزادی انسانهای آزاده نشویم.
اگر نبی اکرم ص ختم نبوت را اعلام نمی کرد حتماً برای نجات بشریت پیامبری مبعوث می شد ولی آنحضرت ص آخرین نبی و رسول پروردگار یکتا بودند و فرستاد او به سوی همه بشریت......
آغاز و اختتام سال هجری قمری با دروس عبرت هائی برای ما مسلمانان است. اول و دهم محرم یاد شهادت مراد نبی، داماد علی، سیدنا فاروق اعظم و سردار جوانان بهشتی حضرت حسین رضی الله عنهم را تازه می کند واین سال در حالی تمام می شودکه قربانی و ایثار حضرت اسماعیل علیه السلام و شهادت مظلومانه حضرت عثمان ذوالنورین هر اهل دل را به تکان در می آورد.
تاریخ بشریت گواه است که رمز موفقیت بشر و راه نجات آن در عمل به پیام الهی می باشد. هرچه دنیا از نظر تکنولوژی و دانش پیشرفت می کند به همان اندازه در پنجه یک اقلیت منحوس که راه را بر خروج دجال هموار می کند، له می شود و زیر سلطه آن مکارها می رود.
در این شرائط که دیگر نه نبی و پیامبری می آید نه ملتی غیر از ما مسلمانان صلاحیت نجات انسانیت و رساندن آن به ساحل پیروزی و موفقیت را دارد؛ باید با تأسی از قرآن و سنت و پیروی از اسلاف صالح و علماءحقانی و ربانی کمر همت را بسته و همچون عمر فاروق، عثمان غنی و نوه رسول اکرم ص حضرت حسین بن علی رضی الله عنهم جان بر کف گذاشته وارد میدان شویم و اسماعیل گونه سر را فدای طاعت و بندگی ربّ کنیم تا رحمت الهی بجوش آید و با اصلاح زندگی شخصی ما، زندگی مدنی و اجتماعی ما هم بهبود یابد.
اینگونه می توان نظام و قوانین خدائی را بر زمین خدا جاری کرد و با آزادی تمام پیام نجات بخش اسلام را به تک تک بشریت رساند.