۱۳۸۷/۱۱/۲۲

به چه جرمی زندان شدند؟


زاهدان – دردانگ نیوز
پنج شنبه هفته پیش روحانی اهل سنت مولوی محمدیوسف اسماعیل زهی پس از چهار ماه بازداشت توسط عوامل وزارت تروریستی اطلاعات و پس از آن مولوی احمد ناروئی معاونت ادارای دارالعلوم زاهدان آزاد شدند.
مولوی اسماعیل زهی در اوایل ماه مبارک رمضان 1429 بعد از تخریب حوزه علمیه امام ابوحنیفه عظیم آباد همراه دهها فعال مذهبی و فرهنگی بازداشت شده بود.
از دهها فعال بازداشت شده تاکنون فقط هشت نفر رهائی یافتند.
بدون شک خبر آزادی مولوی محمدیوسف استاد دارالعلوم زاهدان و مولوی احمد ناروئی معاونت اداری دارالعلوم زاهدان باعث سرور و خوشحالی است؛ اما سؤال اینجاست که استاد دارالعلوم زاهدان به چه جرمی و اتهامی بازداشت شد؟
اگر بازداشت ایشان و دیگر اسراء قانونی بود پس چرا مسئولین وزارت اطلاعات آنرا مخفی نگه داشتند؟ چرا خانواده های اسراء را از وضعیت قانونی و تفصیلات دادگاههای آنها بی خبر گذاشته و می گذارند؟
آیا کسی هست از عوامل متکبر و جابر اطلاعات و دیگر ارگانهای دخیل، بپرسد چرا در طی چهار ماه و اندی به خانواده های اسراء اجازه ملاقات ندادید؟
قبل از تفهیم اتهام و ثابت نمودن آن چگونه در خیابانهای شلوغ شهر و در خانه های جلوی مردم روحانیون و جوانان دیندار را مورد ضرب و شتم قرار دادید؟ و با مشت و لگد زدن سعی کردید نفرت نهان در دلهایتان را از روحانیون اهل سنت اظهار نمائید؟
مبارزین اهل سنت پاداش این اعمال ننگین را قبل از ورودتان به جهنم در همین دنیا به شما خواهند داد.
به امید آزادی همه اسراء مسلمانان در سرتاسر جهان....