۱۳۸۷/۱۱/۳۰

عملیات رو به افزایش جنبش طالبان, صلیبیون را دچار حواس باختگی کرده است.




تشدید عملیات طالبان در پایتخت افغانستان
کابل_ دردانگ نیوز
یازدهم فوریه (23بهمن) یکی از بدترین روزهای تاریخ دولت کرزی و حامیان غربی او بود. در این روز چندین استشهادی جنبش طالبان ساختمان های مرکزی وزارت دادگستری، آموزش و پرورش و سازمان زندانهای افغانستان را در کابل هدف قرار دادند.
به گفته وزیرکشور دولت دست نشانده کرزی مبارزین طالبان این عملیات را در عرض دو دقیقه انجام دادند که در نتیجه علاوه از مجاهدین شهادت طلب بیش از بیست کارمند و سرباز افغانی کشته شدند.
سخنگوی امارت اسلامی افغانستان طی مصاحبه ای مسئولیت این عملیات را به عهده گرفته و تهدید به ادامه عملیاتهای فدائی نموده است. به گفته ایشان شانزده مبارز شهادت طلب جنبش طالبان وارد کابل پایتخت افغانستان شده اند و بزودی شاهد عملیتهای استشهادی دیگری خواهید بود.
پیش از این تحلیل گران می گفتند دولت و نفوذ حامدکرزی تا کابل محدود است؛ ولی دیگر مناطق افغانستان تحت کنترل امارت اسلامی یا سفید ریشان محلی است. اما مدتیست که جنبش طالبان دامنه عملیاتهای ضد بیگانگان و عوامل دست نشانده را تا داخل شهر کابل گسترش داده اند.
پیش از این سفارت خانه های آمریکا، آلمان و هندوستان مورد هدف این جنبش قرار گرفته اند. بلکه خود حامد کرزی چندین بار از حملات مجاهدین جان سالم به در برده است. گویا فرزندان کلیسا و غلامان آنها در پایتخت و مرکز خود هم مشکل امنیتی دارند.
این امر نشان دهنده شدت نفرت مردم افغانستان از وجود نیروهای بیگانه در این کشور است. مسلم است هیچ جنگی بدون حمایت و پشتیبانی مردم منطقه به پیروزی نمی رسد.
نیروهای صلیبی با اشغال افغانستان و بمباران مردم بیگناه بذر کینه و نفرت را در دلهای ملت غیور افغان کاشته اند و امروزه محصول آنرا به صورت چنین عملیاتی بر علیه سربازان خود و دیگر خائنان و دست نشانده های افغانی برداشت می کنند.
بدون شک استقامت یک گروه غیر منظم در مقابل نیروهای بیش از چهل کشور قدرتمند جهان کمتر از معجزه نیست. پایمردی و تداوم مبارزه گروهی که افراد آن علناً نمی توانند خود را معرفی کنند قدرتهای متکبر و مغرور جهان را وادار کرده است در سیاستهای خود تجدید نظر کنند و با خواهش و التماس مبارزین را دعوت به مذاکرات دهند.
خاک افغانستان کشتارگاه ابر قدرتهای وقت بریطانیا و شوروی سابق است و چنین به نظر می رسد که بدست مردان غیور همین دیار, امثال آمریکا سر عقل می آیند یا بدون عقل از بین خواهند رفت.