۱۳۸۷/۱۱/۲۲

خرافات اهل تشیع در ایام محرم



دردانگ نیوز : همانگونه که قبلاً خدمت بازدیدکنندگان گرامی عرض شد بزرگترین و اساسی ترین معضل اهل تشیع افراط وتفریطی است که آنرا به یک مذهب خرافاتی و بالاتر از عقل و درایت قرار داده است . بهمین علت در ایام ویژه مثل سالروز ولادت یا وفات و شهادت ائمه، پیروان تشیع ائمه را از زمین به آسمان برده و مخالفین خود را بدترین انسانهای روی زمین قرار می دهند.
چنانچه در ایام محرم و مراسم ویژه ای مثل سینه زنی، روضه خوانی، شام غریبان، تقسیم شربت و حلوا و...... که هیچ اساسی و ربطی به دین مبین و فطرت اسلام ندارد، در شهرها و مناطق مختلف شیعه نشین برگزار می شود.
{لازم به ذکر است قمه زنی و تبرزنی و.... در ایران ممنوع اعلام شده است.
این اقدام قابل تحسین است که نائب امام زمان و نائبین آن می توانند دیگر شیعیان جهان را به تحمیل آن دعوت دهند}
متأسفانه بعضی از اهل تشیع چنان از غم شهادت حضرت حسین رضی الله عنه بدحال می شوندکه بجای تذکره فضایل حضرت حسین رض، محور کلامشان بر طعن و تشنیع یزیدیان و صحابه کرام رض، می چرند و بر کودکان هم رحم نمی کنند و با خنجرها و قمه ها بر جسم نخیف آنها حمله ور می شوند و با ریختن خون خود و کودکان بی زبان مثلاً روح "امام حسین" را خوش می کنند.
جالب اینجاست که در کشورهای سنی نشین عموم شیعیان فقط برای تظاهر و ریاکاری دست به اعمال عجیب و غریب می زنند.
دسته های عزادار در پاکستان و عراق بخاطر بدزبانی سخنرانان وروضه خوانان هیشه مورد حمله قرار می گیرند باز هم از راهپیمائی در خیابانها که جان هزاران نفر را در معرض خطر جدی قرار می دهد امتناع نمی کنند.
عدهای پس از دعوت گزارشگران و خبرنگاران شبکه های تلویزیونی و روزنامه ها مراسم خنجر زنی، زنجیر زنی و قدم زدن بر اخگرهای داغ را در معرض دید جهانیان به نمایش می گذارند تا عشق و محبت خود را نسبت به اهل بیت بروز دهند. غافل از اینکه افکار عمومی جهان مخصوصاً مسلمانان این گونه اعمال آنها را حماقت و جنون تلقی می کنند.
آیا شیعیان تا بحال فکر کردند که نوحه گری و نوحه خوانی که از عادات عهد جاهلیت است چگونه می تواند وسیله ابراز محبت و عزاداری اهل بیت و شهداء باشد که جانشان را در راه مبارزه با اینگونه مفاسد قربان کردند؟؟!!؟؟؟