۱۳۸۷/۱۱/۲۲

نظر یک بازدیدکننده و جواب آن



مطلبی در وبلاگتان آمده بود که چرا جندالله فقط در سیستان وبلوچستان عملیات می کند! باید عرض کنم جندالله گروه حمایت یافته حجتی ها است که معتقدند جنگ و دعوا و فساد به راه بیاندازید تا حضرت مهدی زودتر ظهور کنند و عدل در جهان برپا شود.
امام خمینی همیشه از حضور حجتی ها در نظام بیم داشته اند و امروزه احمدی نژاد که حجتی درجه یک است با حمایت جندالله و گروههای امثال آن در کردستان و آذربایجان و عراق می خواهد مثلاً تعجیل فرج کند. در این ضمن مخالفین سرسخت نظام که در بلوچستان و کردستان هستند هم براحتی سرکوب می شوند. و گرنه این گروهها که قادر به گذاشتن بمب هستند چرا مقرهای بزرگتر و مهمتر نیروهای مسلح را در تهران و مشهد و دیگر شهرهای بزرگ هدف قرار نمی دهند؟ نیروهای انتظامی و اطلاعاتی در بلوچستان و کردستان و .... که از تهران هدایت می شوند پس چرا تهرانی ها در امان اند؟؟؟؟
جواب: بازدید کننده گرامی! از اینکه نظرات خودتان را با درمیان می گذارید متشکریم.
صرف نظر از اینکه شما شیعه هستید یا سنی؟ مخالف رژیم یا موافق آن؟ خدمتتان عرض کنم حجتی ها همانهائی هستند که شما گفتید و بلکه عقاید و اعمال زشت تر و بدتر از این دارند.
اما با دیدگاه شما در مورد گروه جندالله نمی توان توافق کرد؛ زیرا این گروه و رهبران آن در بلوچستان شناخته شده اند. همه می دانند عبدالمالک که بنیانگذار گروه جندالله است از مکان نامعلومی به صحنه نیامده است و نه هم قبل از تأسیس گروهش با دولت ایران ارتباطی داشته است.
آنهائیکه او را از نزدیک ملاقات کرده اند یا از قدیم الایام با او دوست بوده اند، بخوبی می دانند ایشان فردی صالح، پرهیزگار و مخلص هستند. طبعاً چنین فردی هر کس و ناکس را نزدیکش نمی گذارد.
اگر سیاستهای تبعیض آمیز و ظالمانه رژیم در مناطق سنی نشین پیاده نمی شد و بلوچ ها و سنی ها بخاطر مذهب و قومیتشان در ایران دچار مشکلات نمی شدند، قطعاً رژیم جمهوری اسلامی از دردسری بنام عبدالمالک و جندالله راحت بود؛ اما متأسفانه دولت با تکبری که ناشی از حماقت آن است روزبه روز اهل سنت را بیشتر در تنگنا قرار می دهد؛ مسلّم است در این صورت چندین عبدالمالک دیگر از بطن این نابرابریها پا به میدان خواهند گذاشت و کاخهای مجلل سران رژیم را در تهران و سربازان بزدلشان را در دیگر شهرهای بزرگ هم به خاکستر تبدیل خواهند کرد.