۱۳۸۷/۱۱/۲۲

دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران{؟!}


دردانگ نیوز: پس از انقلاب غرور آفرین بهمن 57 همواره از رسانه های رسمی و دولتی تفاوت عملکرد و خدمات جمهوری اسلامی و رژیم شاهنشاهی را می شنویم و می بینیم. چونکه ملت از شنیدن این آمار و ارقام خسته شده و بنابر دلایلی رسانه های دولتی هم از بیان دستاوردهای منحصر به فرد رژیم اباء می ورزند لازم دانستیم در حد اطلاعات خود یادی از خدمات ارزشمند دولت ولایت فقیه نمائیم.
بنیانگذار رژیم به هنگام تدوین قانون اساسی از خود سعه صدر نشان داده مذهب مسیحی، یهودی و زردتشتی را همراه با شیعه اثناعشری به رسمیت شناختند. مذهب اهل تسنن که نیاز به رسمیت ندارد؛ زیرا این مذهب حقیقی است نه رسمی! در ضمن برادران بزرگتر و قلدر آنسوی جهان هم مسیحی و یهودی هستند.
بسیاری از افسران ارتش و دیگر ارگانها بازداشت یا اعدام شدند و عده ای هم مجبوراً فرار را بر قرار ترجیح داده و میدان را برای نسل جدید خالی گذاشتند تا زیر سایه نائب امام زمان چند صباحی طعم خوش غارتگری را بچشند.
از آنجائیکه اهل سنت به "فرزند کمتر زندگی بهتر" ایمان نمی آورد؛ دولت آنها را مورد رأفت و عطوفت اسلامی قرار داده و با ترفندهای گوناگون سعی کرده است درصد جمعیت آنها را به پائین ترین حد ممکن برساند.
چنانچه در این راستا بعضی از روستاها در حصار مین ها قرار داده شدند و مناطق صعب العبور والعملیات با بمب های گران قیمت سمپاشی شدند. و چه بسا افرادی باز هم باری بر دوش جامعه بودند که سربازان امام زمان با اعدام، آنها را از شر دنیا و خود را از شر آنها نجات دادند.
تعداد علماء و فرهیختگان اهل سنت نسبت به درصد جمعیت اهل سنت کم است و آنها همیشه زیر فشار کاری قرار دارند و سرشان شلوغ است؛ دولت های خادم رژیم با بازداشت آنها به علماء و دیگر فعالان فرصت دادند تا بدور از غوغای شهرها و امور خسته کننده مردم در سیاه چاله ها استراحت نمایند. گفته می شود گهگاهی برای رفع خستگی روحی و جسمی و تفریح، سربازان گمنام خود را به زحمت انداخته و با سیلی، مشت و لگد، شلاق زدن و آویزان نمودن روحانیون و جوانان جامعه اهل سنت را خجالت می دهند!
آیا حمله هوائی و زمینی به مسجد مکی در سال 72 خدمت محسوب می شود؟ آری، صددرصد !! ما نباید به ظاهر قضیه نگاه کنیم. زیرا دولت همواره به خاطر حفظ جان مردم ساختمان های کهنه را تخریب کرده است.
به اعتراف اهل سنت مسجد شیخ فیض بیش از صد سال قدمت داشت و هر لحظه امکان فروریختن آن وجود داشت چنانچه مقام معظم رهبری شخصاً دستور تخریب آنرا صادر نمودند. پس از آن مردم زاهدان اعتراض کردند که مسجد مکی هم باید نوسازی شود؛ اما سربازان و پاسداران دولت دلسوز پس از گلوله باران مناره ها و دیوارهای مسجد مزبور متوجه شدند این ساختمان هنوز مستحکم است و نباید عجله کرد. و گرنه همه می دانند رژیم به مسجد مکی و زیر مجموعه های آن اهمیت ویژه ای قائل است؛ چنانچه اطاق های گِلی و کهنه حوزه علمیه امام ابوحنیفه سیستان که وابسته به مسجد مکی بود را قبل از فرو ریختن با خاک یکسان نمود. نسخه های قرآن مجید هم زیر آوار رفتند و یا در فاضلاب انداخته شدند زیرا به گزارش جاسوسان همه آن نسخه ها چاپ پاکستان بودند و بطور قاچاق بدون پرداخت مالیات به گمرک؛ وارد کشور شده بودند. البته این حرف جداییست که مسئولین محترم از خود تواضع و کسر نفسی نشان داده و مسئولیت این عمل خداپسندانه را به عهده نگرفتند.
کارشناسان دولت خدمتگذار احمدی نژاد پس از بررسی اوضاع حوزه های علمیه اهل سنت دریافتند، مردم بخاطر مشکلات مالی دیگر توان همکاری با مسئولین حوزه های علمیه را ندارند؛ فوراً در یک اقدام فوریتی شورائی تشکیل داده و تصمیم گرفتند کنترل این حوزه ها را به ارگان های رسمی و دولتی بسپارند تا مبادا در ام القری جهان اسلام حوزه های علمیه دچار ورشکستگی شده و سبب بدنامی دولت دوست داشتنی و خادم احمدی نژاد وامثال او شوند.
بدون شک امر ریاست جمهوری، وزارت و استانداری کاری بسیار دشوار و باعث درد سر است. به همین علت رژیم از همان آغاز تصمیم قانونی گرفت برادران اهل سنت را از مصیبت این پست های خسته کننده خلاص و معاف دائم کند. بعدها از نیروی های مسلح، بخشداری ها و استانداری ها هم مرخص شدند تا به راحتی به زندگی خود ادامه دهند.
عموماً فارغ التحصیلان دانشگاهها بیکار می مانند، به همین علت برادران اهل سنت و دیگر اقلیت ها از همان کنکور جلو نمی روند تا نه وقت شان ضایع شود نه مالشان!
بیش از این مناسب نمی بینیم مسئولین متواضع را خجالت دهیم.......