۱۳۸۸/۰۳/۱۲

ورژن جدید حکم حکومتی



حضرت رهبر که به صدور حکم حکومتی معتاد شده‏اند این بار با صدور چنین حکمی علما و معتمدان اهل سنت استان سیستان و بلوچستان را تبدیل به چوب دو سر طلا فرموده‏اند. بر اساس این حکم:
"لازم است، علما و مُعتمدان اهل سنت در آن استان مواضع قاطع خود را در بیزاری از مُفسدانی که به نام دفاع از اهل سُنت دست به چنین جنایاتی می زنند، بار دیگر صریحا ابراز نموده، مردُم را از کید و مکر دُشمن آگاه سازند."
بسیار طبیعی است که علما و معتمدان اهل سنت در استان نمی‏توانند برای حضرت رهبر که دست بر قضا «ولی فقیهِ جامع‏الشرایط» هم هست بنویسند: کجایی حاجی؟ ما از ترس تو قبل از آنکه حکم کنی تا آخرین کیلومترمان را رفته‏ایم. بیشتر از این برویم جند‏الله سهل است مردم بر علیه ما می‏شورند.
جند‏الله هم که در یکی دو اعلامیه اخیرش نشان داده به مرحله خشم انقلابی وارد شده و خون جلوی چشمانش را گرفته خطاب به علما و معتمدان اهل سنت در آن استان نوشته (نقل به مضمون):
تف تو روتون بیاد! حواستون باشه هاااا. زیادی اونوری شدین پِخ پِخ! شوخی هم نداریم.(پایان نقل قول!).

بیچاره افرادی که در این برهه از زمان در آن استان «علما و معتمدان» شده‏اند. گزارشها از زاهدان حاکیست که بر اثر الدرم بلدرم رهبر انقلاب و نماینده ایشان در زاهدان و حمایت نیروهای بسیج و سپاه عده‏ای که بیشتر بسیجی بودند طی تظاهراتی با شعارهای سگ زنی و مرگ بر مولوی و وای اگر خامنه‏ای حکم جهادم دهند به شلوغی شهر دامن زده‏اند گویا یک عده تندرو به مولوی عبدالحمید و همراهانش که به دیدن زخمی‏های ماجرای بمبگذاری مسجد امیر‏المونین رفته بودند حمله کرده یکی از همراهان او را کشته و ایشان زخمی شده‏اند. گزارشگران محلی در خبرهایی که هنوز از طریق خبرگزاریهای مستقل تأیید نشده خبر از به آتش کشیدن بانکها و پایگاههای بسیج و خودروهای دولتی در سطح شهر داده‏اند. رادیوی محلی مرتب بیانیه مولوی عبدالحمید رهبر اهل تسنن را از رادیو پخش می‏کند که نامبرده سعی دارد جوانان خشمگین بلوچ را به خانه‏ها برگردانده شهر را به سمت آرامش سوق دهند. با توجه به اینکه در چند سال گذشته این استان با تکبر و نخوت خاصی که در حضرت رهبر هست اداره شده و اعدامهای بی محاکمه و دستگیری‏های گروهی بی محابا ادامه داشته بیم آن می‏رود که جوانان و طلاب خشمگین شهر علیرغم احترامی که برای مولوی عبدالحمید قائلند حرف شنوی از او را کنار گذاشته و کنترل امور را خود در دست گیرند. جنگ و خونریزی و کشت و کشتار چیزی است که سیاستهای غلط حضرت رهبر و دولت و مسئولین متعصب که به صورت باند و باند بازی و مافیایی استان را اداره می‏کنند به این استان تحمیل کرده است. من به نوبه خود از کلیه جوانان شیعه و سنی و بلوچ و سیستانی می‏خواهم انگشت اتهام را به سمت هم دراز نکنند و دست از کشتار هم بردارند و تصویر را بزرگتر دیده نظام جمهوری اسلامی را باعث و بانی بدبختی‏های خود بدانند.

دوستان عزیز وبلاگنویس امیدوارم از سرنوشت این استان و قلع و قمعی که همیشه بعد از اینگونه ماجراها بر مردم آن منطقه روا داشته می‏شود بی توجه نگذرید. هر کدام در حد و توان خود از مردم این استان که به تأیید آمار و ارقام فقیرترین و محرومترین استان ایران است و بالاترین نرخ بیکاری را دارد و توسط متعصب‏ترین و فاسد ترین و دزدترین افراد اداره می‏شود بنویسید.

_____________

احتمال کشته شدن ده نفر و زخمی شدن صد نفر در درگیری بین مردم و لباس شخصی‏ها

التیماتوم حضرت رهبر به رهبران سیستان و بلوچستان

درگیری در سطح شهر ادامه دارد